اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج هنرمندان استان بوشهر:

اهانت به پیامبر با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است

خبرگزاری فارس: بسیج هنرمندان استان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: اهانت به پیامبر اسلام(ع) با چراغ سبز آمریکا به عاملان صورت گرفته است.

اهانت به پیامبر با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان بوشهر، سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با انتشار بیانیه‌ای انتشار فیلم موهن آمریکایی، اسرائیلی درباره پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است، بدون شک این توطئه استکبار برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی شده است و این گونه اقدامات که هر از چند گاهی توسط آمریکا و رژیم خون آشام صهیونیستی در راستای پروژه اسلام‌هراسی صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص) را در پیش گرفته‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: غافل از اینکه تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان اینگونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش، اتحاد و انسجام میان مسلمانان خواهد بود.

این بیانیه یادآور می‌شود: پیامبر اسلام(ص) مصحف عدالت و رحمت، صلح و شفقت و روشن‌ترین راه هدایت بشریت است که همواره در روح و جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: این رفتارهای شنیع و گستاخانه نمی‌تواند مانع و شکافی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد کند یا در روند روزافزون اقبال مردم دنیا به اسلام کوچکترین وقفه‌ای به وجود آورد.

در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام(ع) که با چراغ سبز آمریکا به عاملان صورت گرفته است این اقدام را به محضر ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای تسلیت گفته و از مردم همیشه در صحنه و مسلمان ایران اسلامی می‌خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، این واقعه جسارت‌آمیز را محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم این اقدام و توهین قبیح به پیامبر اسلام(ع) را محکوم کنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول