اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از خطبه‌های نماز جمعه

راهپیمایی مردم فیروزکوه در اعتراض به ساخت فیلم توهین به پیامبر

خبرگزاری فارس: فریاد خشم مردم شهرها و روستاهای مختلف شهرستان فیروزکوه علیه فیلم موهن آمریکایی و صهیونیستی علیه پیامبر اسلام امروز بر سر عاملان این اقدام شنیع بلند شد.

راهپیمایی مردم فیروزکوه در اعتراض به ساخت فیلم توهین به پیامبر

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، ظهر امروز مردم مؤمن و انقلابی شهرستان فیروزکوه در شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان به خیابان‏ها آمدند و بعد از خطبه‌های نماز جمعه، در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی و محکومیت این اقدام اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند.

این راهپیمایی با حضور گسترده و کم‌نظیر مردم و اقشار مختلف جامعه برگزار شد و مرد و زن و پیر و جوان در آن شرکت داشتند و همگام با مسئولان شهرستان فیروزکوه خواستار مجازات عاملان تولید این فیلم موهن شدند.

راهپیمایان در این مراسم، شعارهای کوبنده‏ای علیه عوامل و حامیان این فیلم توهین‌آمیز سر دادند و از مسلمانان جهان خواستند تا همه به میدان بیایند و این قبیل حرکات مذموم را محکوم کنند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «الله اکبر»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز/ حضرت صاحب ‌زمان (عج)، صاحب عزاست امروز» و ... از جمله شعارهایی بود که مردم در این راهپیمایی با شکوه علیه سینماگران آمریکایی و صهیونیستی سر دادند.

مردم مومن و خداجوی شهرستان فیروزکوه در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با گفتن «اتحدو، اتحدو» خواستار اتحاد مسلمانان جهان علیه دشمنان اسلام شدند.

به گزارش فارس؛ اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) که این بار از طریق تهیه و انتشار یک فیلم سراسر توهین‌آمیز انجام شد، واکنش مسلمانان را در اقصی نقاط جهان در پی داشته و آنان به شیوه‌های مختلف، خشم خود را نسبت به این اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول