اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

آتش توهین به مقدسات اسلام تنها دامن دشمنان اسلام را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: آتش اقدامات علیه مقدسات اسلام تنها دامن خود دشمنان اسلام را می‌گیرد.

آتش توهین به مقدسات اسلام تنها دامن دشمنان اسلام را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در نماز جمعه این هفته تویسرکان، اظهار داشت: سفارش عملی به تقوای الهی اثر بهتری دارد تا آن که با زبان باشد و امام صادق(ع) این گونه مردم را به تقوای الهی سفارش می‌کرد یعنی عملی این کار را انجام می‌داد.

وی افزود: امام صادق(ع) از کمترین زمان‌ها هم برای سفارش به تقوای الهی استفاده می‌کرد حتی ساعات آخر عمر مبارکش هم از سفارش به تقوا پرهیز نمی‌کرد.

ارزنده با بیان اینکه آن حضرت قبل از شهادت خود دو سفارش دیگر علاوه بر اهمیت نماز فرمودند، گفت: ایشان به یکی از یاران خود فرمود خدا بهشت را آخرین منزل قرار داده و بوی خوش به آن داد که از 2 هزار سال راه، بوی بهشت به مشام انسان می‌رسد اما این بو به مشام کسی که نفرین والدین شود و یا قطع صله رحم کند نمی‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر جنایت‌های استکبار جهانی گفت: سالیان سال است که استکبار انسان‌ها را در حد یک حیوان نگاه می‌کند و کشورها را غارت کرده و به آنها حمله می‌کند و یا آن کشورها را تصاحب کرده و بر آن حکومت می‌کند و چند سال است که حتی مردم خود را هم غارت می‌کنند.

امام جمعه تویسرکان اضافه کرد: چندی است که این جنایتکاران احساس نابودی می‌کنند لذا به تکاپو افتادند تا خود را نجات دهند و دنبال کارهایی هستند.

وی یادآور شد: سعی در عدم برپایی مناسب جنبش عدم تعهد در ایران از جمله این اقدامات بود و می‌خواستند برخی از سران در اجلاس حضور پیدا نکنند یا بان‌کی‌مون در اجلاس نیاید اما با وجود این هم سران کشورها با بیشترین تعداد در اجلاس شرکت کردند و بان‌کی‌مون هم حضور یافت.

ارزنده افزود: آنان در گام دوم کانادا را وادار کردند تا سفارت خود را در ایران تعطیل کند و کانادا هم این کار را کرد، به خیال خام خود فکر کردند که با بستن یک سفارت می‌توانند به ایران ضربه بزنند اما نمی‌دانند که با عنایت خداوند سفارت آنان در تمام کشورها در حال تعطیلی است.

وی سپس با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: یک کشیش به ظاهر مسیحی که قطعاً یهودی است چندی قبل در اقدامی موهن و تحریک‌آمیز قرآن کریم را به آتش کشید و حالا 100 یهودی پول می‌دهند و یک فرد معلوم‌الحال در طی سه ماه فیلم موهنی می‌سازد اما نمی‌دانند که این کارها خودزنی است و عواقب آن سقوط آمریکا و اسرائیل را به دنبال دارد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: آتش این اقدامات تنها دامن خود دشمنان اسلام را می‌گیرد که با سوختن کارکنان سفارت آمریکا در لیبی آغاز شده است.

ارزنده تاکید کرد: امروز نه فقط مسلمانان جهان که همه جهانیان علیه آمریکا و اسرائیل به حرکت درآمده‌اند و حتی در مرکز فلسطین اشغالی جلوی سفارت آمریکا تجمع شد، و باید همه بدانند امروز شیب سرازیری سقوط آمریکا و اسرائیل تند شده است.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از توزیع سیم‌کارت‌های اهدایی بین دانش‌آموزان گفت: بعضی از اوقات در قالب خدمت خیانت می‌شود لذا باید آگاه بود و اگر کسی انتقاد کرد او را تخریب نکنند.

امام جمعه تویسرکان گفت: چرا باید به دانش‌آموزان سیم‌کارت اعتباری هدیه شود و برای پر کردن جیب یک عده به یک نسل خیانت شود و بچه‌های معصوم چرا باید بازیچه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: این اقدام علاوه بر داشتن بار مالی برای خانواده‌ها، خیانت است و لازم است همه اعتراض خود را به گوش مسئولان برساند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول