اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

اقدام توهین‌آمیز آمریکا آتش خشم انقلابیون را شعله‌ور کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توهین به پیامبر(ص) نشانه عصبانیت آمریکا از موج بیداری اسلامی ملت‌هاست، گفت: اقدام توهین‌آمیز آمریکا آتش خشم انقلابیون را شعله‌ور کرد.

اقدام توهین‌آمیز آمریکا آتش خشم انقلابیون را شعله‌ور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، غلامرضا نوری عصر امروز در دیدار با جمعی از مردم بستان‌آباد و دانشجویان اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و مزدوران صهیونیستی برای مقابله با موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه دست به توهین و اقدامات احمقانه‌ای می‌زند.

وی افزود: این اقدام بی‌خردانه و غیرعقلانی دولتمردان آمریکایی نه تنها احساسات تمام مسلمانان، بلکه همه آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته است و یقیناً آتش این فتنه که برافروخته شده، افروخته‌تر خواهد شد و دامن دولتمردان آمریکایی را خواهد سوزاند.

نوری ادامه داد: آمریکایی‌های زخم‌خورده به خوبی دریافته‌اند که موج بیداری اسلامی از خاورمیانه و شمال آفریقا تا قلب آمریکا و اروپا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اقدام توهین‌آمیز آمریکا به اعتقادات دینی و مذهبی مسلمانان که مفتخر به پیروی از مکتب نجات‌بخش آخرین پیامبر الهی هستند، حرکتی موهن و غیرقابل بخشش است.

وی با محکوم کردن این اقدام توهین‌آمیز تاکید کرد: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، پایه‌های استکبار را به لرزه در می‌آورد.

نوری تصریح کرد: آمریکا با این حرکت توهین‌آمیز در سالروز شهادت فرزند گرامی پیامبر حضرت امام جعفر صادق(ع) که احیاکننده اسلام ناب است، توطئه‌ای خطرناک علیه مسلمانان طراحی و اجرا کرده است.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این اقدام توهین‌آمیز و زشت خشم انقلابی ملل مسلمان جهان را به دنبال خواهد داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای همگان آشکار است، علت دیگر این اقدام توهین‌آمیز و کینه‌توزانه شکست مفتضحانه رژیم آمریکا و سردمداران رژیم نامشروع صهیونیستی در برگزاری موفقیت‌آمیز نشست سران جنبش عدم‌تعهد در ایران است.

وی ادامه داد: این حرکت زشت و سراسر توهین‌آمیز نشانه عصبانیت بیش از پیش سردمداران کفر جهانی از امواج خروشان ملت‌های مسلمان و گرایش روز‌افزون دین‌گرایی، اسلام‌خواهی و استکبارستیزی جوامع بشری است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول