اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید مصطفی احمدی‎روشن:

بصیرت در حمایت از ولایت فقیه تجلی می‌‌یابد

خبرگزاری فارس: پدر شهید مصطفی احمدی‎روشن با بیان اینکه اگر بخواهیم ولایت فقیه را تنها بگذاریم این نشانه بی‌بصیرتی است گفت: بصیرت در حمایت از ولایت فقیه تجلی می‌‌یابد.

بصیرت در حمایت از ولایت فقیه تجلی می‌‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان پدر شهید مصطفی احمدی‎روشن در بیست و هفتمین جلسه اجلاس بصیرت که در سالن تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: بصیرت یعنی وقتی جریان فتنه پیش آید باید گوش به فرمان ولایت عمل شود اما برخی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته هدف‎شان فقط بر کرسی نشستن نبود بلکه هدف شوم آنان حذف ولایت فقیه بود و در شعارهای‎شان چه آبروریزی‎هایی وجود داشت که خداوند آبرو و حیثیت‎شان را برد و حتی کسانی که به این دسته دل بسته بودند نیز از آنها دل کندند.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت مسیر درست را به ما نشان می‎دهد تصریح کرد: جریان فتنه، فساد و جریان سبز می‎خواهند که ما بصیرت را فراموش کنیم اما باید هوشیار باشیم و آنچه مورد پسند خدا و ولی‎امرش مقام معظم رهبری است پیش آید نه خواسته پلید دشمنانی که جز سیاهی چیزی نمی‎خواهند.

پدر شهید احمدی‌روشن بیان داشت: قدر و قیمت ولایت را ما نمی‎دانیم قدر و قیمت حضرت آقا را مردم لبنان، مصر، تونس، لیبی و بحرین خوب می‎دانند، این بیداری اسلامی که در منطقه به وجود آمده اگر می‎بینید بعد از یک سال و اندی به نتیجه نرسیده به خاطر خلأ رهبری است و آنها از این مقام و موهبت محروم هستند.

وی با تاکید بر اینکه در ایران هم‎رتبه مقام‎ معظم رهبری کسی وجود ندارد خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم ولایت فقیه را تنها بگذاریم این نشانه بی‎بصیرتی است و  بصیرت در حمایت از ولایت فقیه تجلی می‌‌یابد.

احمدی‎روشن یادآور شد: در سالی که با تاکید مقام معظم رهبری به «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» مزین شده همه باید تلاش کنند تا در این زمینه به خودکفایی برسیم.

بیست و هفتمین جلسه اجلاس بصیرت در گرگان با حضور عباس‎زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان، سید محمد حسینی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، ایروانی مدیرکل بهزیستی استان، علوی مدیرکل کتابخانه‎های عمومی گلستان، طالع‎زاری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول