اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

هزینه برای تبیین رشادت‌های دفاع مقدس نوعی سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هزینه برای بازشناسی و تبیین حماسه‌های دفاع مقدس یک نوع سرمایه‌گذاری است که باید مسئولان امر در این راستا همت بیشتری داشته باشند.

هزینه برای تبیین رشادت‌های دفاع مقدس نوعی سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیروس شاه‌غیبی در کمیته هماهنگی ویژه برنامه‌های دفاع مقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هنوز هم نگاهی ناآشنا به دفاع مقدس و خلق حماسه‌های بی‌بدیل و زندگی‌ساز در آن مقطع زمانی دارند و این به کم‌کاری مسئولان برمی‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی است که برای حفظ و ماندگاری آن باید تلاش و جدیتی مضاعف داشته باشیم.

شاه‌غیبی خواستار تشکیل کمیته دائمی ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس شد و افزود: تشکیل یک کمیته دائمی و پیگیری مستمر برنامه‌ها در طول سال می‌تواند در این هفته خروجی مطلوب‌تری داشته باشد.

به گفته وی، تنها با یک برنامه‌ریزی مدون می‌توانیم انتظار خروجی و نتیجه‌ای مثبت از اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس را داشته باشیم.

به گفته وی، هفته دفاع مقدس ظرفیت مطلوبی برای نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت است و انتقال واقعیت‌های دوران دفاع مقدس به جوانان در قالب برنامه‌های مختلف در این هفته می‌تواند در نهادینه کردن این فرهنگ ارزشی در جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با انتقاد از نحوه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان تصریح کرد: عملاً در بحث تبلیغات دفاع مقدس در سطح شهرها کارهای خوبی انجام نشده است.

به گفته شاه‌غیبی، رسانه‌های استان به ویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و تاثیرگذار در این زمینه باید با جدیت بیشتری وارد شوند.

وی تصریح کرد: انجام هرکاری علاوه بر تلاش و پشتکار بدون هزینه‌ کردن و صرف اعتبار امکان‌پذیر نیست، اما نباید فراموش کنیم که هزینه کردن در زمینه تبیین جایگاه شهدا و بازشناسی حماسه عظیم هشت سال دفاع یک نوع سرمایه‌گذاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هرچه شناخت جوانان این مرز و بوم از ایثارگری رزمندگان و شهدا بیشتر شود به یقین حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب آسان‌تر خواهد بود.

وی در پایان خواستار پوشش کامل برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط رسانه‌ها شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول