اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏‌فقیه در دماوند:

حضور بزرگان دینی در دماوند فرصتی مغتنم محسوب می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند گفت: حضور بزرگان دینی در دماوند فرصتی مغتنم محسوب می‏شود که باید قدر آن را دانست.

حضور بزرگان دینی در دماوند فرصتی مغتنم محسوب می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حضرت آیت‏‌الله جوادی‏‌آملی با بدرقه گرم و صمیمی اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان دماوند پس از اقامتی سه ماهه در دماوند، این شهرستان را به مقصد قم ترک کرد.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند امروز در حاشیه آیین بدرقه این مرجع عالی‏قدر جهان تشیّع در دماوند در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: حضرت آیت‌‏الله جوادی‏‌آملی از جمله بزرگوارانی هستند که شهرستان دماوند در ایام تابستان توفیق پذیرایی از آنها را دارد.

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ادامه داد: حضور مراجعی معزز نظیر آیت‌‏الله میرزا‏هاشم آملی، علامه طباطبائی، علامه جعفری، علامه امینی و... از دیرباز تاکنون برای مردم این دیار موهبتی الهی و فرصتی مغتنم تلقی می‌‏شده است.

وی اضافه کرد: اما در سال‏های گذشته حضور آیت‌‏الله جوادی‌‏آملی در محله «احمدآباد» دماوند به همراه برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء فرصتی برای جوانان، نوجوانان، میهمانان و همه عاشقان و ارادتمندان به قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) محسوب می‏شود.

علاءالدینی افزود: علاقه‌‏مندان به فرهنگ غنی اسلامی علاوه بر بهره‏‌مندی از نماز جماعت به امامت وی در ایام تابستان، پای سخنرانی‏های حکیمانه این مرجع عالی‏قدر جهان تشیّع به مناسبت‏های مختلف و نزد گروه‏های ملاقات‏‌کننده از فیض معنوی نیز بی‌‏نصیب نمی‏‌مانند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند ادامه داد: امروز، روز بدرقه حضرت آیت‌‏الله جوادی‏‌آملی بود و همواره در سالیان اخیر استقبال در هنگام ورود و بدرقه به هنگام ترک از سوی مردم و مسئولان دماوند به شایستگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در مراسم بدرقه، من از طرف مردم، مسئولان، خانواده معزز شهدا و جامعه روحانیت از حضور سه ماهه وی در این خطه قدردانی کردم.

علاءالدینی تصریح کرد: حضور حضرت آیت‌‏الله جوادی‏‌آملی برای توسعه فرهنگ ولایی مردم ولایت‏مدار شهرستان دماوند بسیار مغتنم است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند متذکر شد: باید به درگاه خداوند از سر شکرگزاری وارد شد که چنین فرصت طلایی در اختیار مردم شهرستان دماوند قرار داده است.

وی متذکر شد: همچنین امروز بانوان قرآنی شهرستان دماوند نیز در محضر این مرجع عالی‏قدر جهان تشیّع به ارائه گزارشی از فعالیت‏های خود پرداختند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول