اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20

نقاشی دیواری شهید هسته‌ای شهرری ترسیم شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 با اشاره به گسترش دیوارنگاره‌های این منطقه با مضمون ترویج ایثار و شهادت از ترسیم نقاشی دیواری شهید هسته‌ای شهرری خبر داد.

نقاشی دیواری شهید هسته‌ای شهرری ترسیم شد

داود دانشور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ترسیم نقاشی دیواری شهید هسته‌ای شهرری خبر داد و گفت:‌ نقاشی دیواری شهید رضا قشقایی، شهید خودکفایی و فناوری هسته‌ای این منطقه در خیابان ورامین نرسیده به میدان معلم به مترا‍ژ 270 مترمربع ترسیم شد.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه گسترش دیوارنگاره‌های شهر از جمله اقدامات اولویت‌دار است، خاطرنشان کرد:‌ نقاشی دیواری با مضمون طبیعت، شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با حجم عملیات یک هزار و 800 مترمربع در خیابان‌های زکریای رازی، شهرزاد، تربیت معلم، بلوار شهرداری و جاده قم و محوطه بیرونی حرم امام خمینی (ره) از جمله مواردی است که از ابتدای سال جاری انجام شده است.

 

 

وی در ادامه نصب یادمان شهدا را از جمله اقدامات تاثیرگذار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و تصریح کرد: یادمان پنج شهید گمنام، چهار شهید برادران شاملو و چهار شهید شهرداری منطقه به ترتیب در میادین نماز و شهدای شاملو و محوطه داخلی شهرداری منطقه 20 نصب شده است.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح یادمان‌های مورد اشاره فضای معنوی خاصی را به شهروندان القاء می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ تصاویر فلکسی شهدا به همراه مشخصات آنها بر روی زمینه اصلی این یادمان که تلفیقی از سازه فلزی و کامپوزیت است قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول