اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون مساجد یزد هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد در بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

کانون مساجد یزد هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کانون مساجد استان یزد، در بیانیه دبیرخانه کانون مساجد استان یزد آمده است: دیو شاخ شکسته استکبار هر روز عاجزتر از قبل می‌شود و در بحران‌های گوناگون جهانی و منطقه خود مانند کسی می‌ماند که در مرداب درمانده شده و با دست و پا زدن باعث فرو رفتن بیشتر خود و رقم خوردن نابودی و فنا خود می‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دولتهای آمریکا و صهیونیست غاصب که مصداق بارز کفار و دشمنان قسم خورده اسلام هستند، به فرموده قرآن کریم (دشمنان شما را احمق قرار دادیم)، با اکران فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی خود علیه پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی(ص) بیش از پیش عجز و حماقت و صد البته ناخواسته عظمت جهان اسلام را با قیام میلیاردی مسلمانان جهان علیه این خبیثان را هویدا کردند.

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد رفتار مذبوحانه این غاصبان عاجز و خودفروختگان این فیلم در نقش کارگردان و بازیگر را محکوم کرده و به نمایندگی از تمام اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد به این لئیمان متذکر می شود که حقیقت و فروغ تابناک ابدی تاریخ حضرت محمد (ص) را نه می توان انکار کرد و نه می توان کوچکترین خدشه ای به آن وارد کرد و تمام این رفتار جز به انزوا کشیدن و نابودی خود آنها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول