اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

برگزاری اردوی بازدید از مناطق جنگی هنرمندان شادگانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از برگزاری اردوی یک‌روزه از مناطق جنگی با حضور هنرمندان این شهرستان خبر داد.

برگزاری اردوی بازدید از مناطق جنگی هنرمندان شادگانی

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس که خود برگرفته از نهضت و فرهنگ عظیم عاشوراست آنگاه که با زبان هنر اشاعه یابد تأثیر عمیق‌تری در روح و جان جامعه به ویژه جوانان این مرز و بوم می‌گذارد.

وی افزود: به همین دلیل تلاش داریم تا با انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این مسیر گام‌های متعالی و در خور شأنی برداریم.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا و برپایی اردوی یک روزه به‌منظور بازدید هنرمندان از مناطق جنگی از برنامه‌هایی‌ست که به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: درایت و افق نگاه امام(ره) که ریشه دینی و الهی داشت مانع از تحقق اهداف دشمنان شد و امروز ما نیز باید با برگزاری برنامه‌هایی در خور شأن، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و ارزش‌های آن را به نسل جدید و جوان حاضر انتقال دهیم.

فیوضی همچنین عنوان کرد: این شهرستان نیز هم‌سنگر با دیگر شهرهای استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس یک نفس جنگید و دفاع کرد.

وی خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید به تناسب فعالیت و کار اجرایی خود با برگزاری و تدارک برنامه‌های متفاوت وارد صحنه شده و هفته دفاع مقدس را ارج نهند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در شرایطی قرار گرفته که در اوج قدرت است، افزود: مردم ایران همواره پرچمدار ولایت و رهبری و مدافع ارزش‌های اسلامی هستند و از ادامه این مسیر تخطی نمی‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول