اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

برای مسابقات هندبال آسیا باید تجهیز شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با اسلحه کلت نمی‌توان به جنگ توپخانه رفت و برای حضور در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا باید تیم را تجهیز کنیم.

برای مسابقات هندبال آسیا باید تجهیز شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید رحیم زاده در نشست خبری کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان تیم هندبال سپاهان که در محل باشگاه سپاهان برگزار شد با اشاره به اینکه مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا از مسابقات اروپای نیز دشوارتر است، اظهار کرد: با اسلحه کلت نمی‌توان به جنگ توپخانه رفت و برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باید خودمان را تجهیز کنیم.

وی تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات با صرف هزینه‌های سنگین بازیکنان خوبی را به خدمت می‌گیرند و برای رقابت با این تیم‌ها باید به طور کامل آماده شده و تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان به آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات لیگ اشاره کرد و افزود: هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد، اما با تمام ظرفیت و  توانمان وارد لیگ می‌شویم تا از اعتبار سپاهان دفاع کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته به دلیل اینکه با مشکل مصدومیت بازیکنان مواجه بودیم، با مشکلاتی در طول فصل روبه‌رو شدیم و به این خاطر با تفاضل گل به قهرمانی دست پیدا کردیم و منتقدان باید با ارزیابی کامل شرایط در این باره قضاوت کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول