اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان خواستار شد

توجه بیشتر مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ورزشکاران دو و میدانی جانبازان و معلولان در حد بسیار پائینی قرار دارد که این امر مستلزم توجه بیشتر مسئولان است.

توجه بیشتر مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، هرمزراد صادقی‌نیا در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی ثامن‌الحجج(ع) در مشهد، اظهار کرد: با وجود آنکه ورزشکاران جانباز و معلول در بخش دو و میدانی در مسابقات مختلف جهانی برای کشور مدال کسب می‌کنند، اما از حمایت کم مسئولان برخوردارند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران معلول و جانباز دو و میدانی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن، عنوان کرد: در صورت حمایت‌های بیشتر مسئولان ورزات ورزش و جوانان موفقیت‌های این تیم در عرصه‌های مختلف جهانی بیشتر می‌شود.

مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل، تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان مدال‌‌های بیشتری از مسابقات پاراالمپیک امسال کسب کند.

صادقی‌نیا استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد را یکی از قطب‌های اصلی ورزش جانبازان و معلولان کشور به ویژه در زمینه دو و میدانی دانست و تصریح کرد: با این وجود زمین استانداردی برای تمرین جانبازان و معلولان در این ورزش در شهر مشهد و همچنین دیگر نقاط کشور وجود ندارد.

وی در مورد اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی ثامن‌الحجج(ع) که در مشهد برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی برگزاری این جشنواره استعدادیابی برای انتخاب اعضای تیم ملی زیر 20 سال دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور است.

مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور با بیان اینکه در این جشنواره ورزشکاران به لحاظ مهارتی و فیزیکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: پس از انتخاب افراد برتر و برگزاری اردوهای مقدماتی، تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان زیر 20 سال کشور به مسابقات پاراآسیایی مالزی در آبان ماه سال 92 اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول