اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

بازرسی‌های مداوم در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه خواستار حضور مستمر مسئولان آموزش و پرورش در مدارس و بررسی مسائل به صورت مستمر و رودررو شد.

بازرسی‌های مداوم در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه خطاب به مسئولان آموزش و پرورش اظهار داشت: نشستن پشت میزها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید با سرکشی و بازرسی‌های مداوم و کار کارشناسی نواقص را مشخص و برطرف و محاسن را تقویت کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش افزود: به طور قطع اجرای این برنامه می‌تواند در ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی تأثیرگذار باشد.

* دانش آموزان بی‌بضاعت شناسایی شوند

برزگرزاده با اشاره به ضرورت شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت که عمومأ دارای استعدادهای خوبی هستند، خواستار برخورد مهربانانه‌تر با آنان و معرفی آنان با حفظ آبرو به نهادهای خیریه شد.

وی ادامه داد: باید ارتباط مستمر با والدین حفظ شود و از این ارتباطات تنگاتنگ برای پیشرفت و افزایش کیفیت تحصیلی بهره برد.

* از نخبگان ابرکوهی بهره بگیرید

برزگرزاده تأکید کرد: اول مهر باید کلاس‌ها با شور و نشاط برگزار شود و هیچ کلاسی بدون معلم نباشد چرا که اهداف اصلی تمام جلسات این چنینی که برگزار می‌شود برنامه‌ریزی برای همین مسئله است.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که باید مدنظر قرار گیرد، برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور است که اگر بنا دارید به آن بپردازید آن را به وقت آخر موکول نکنید و برای آن از ابتدای سال تحصیلی برنامه‌ریزی کنید.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: حضور نخبگان ابرکوهی در کلاس‌های درس نیز باعث افزایش انگیزه در دانش آموزان خواهد شد.

* حضور روحانیون در مدارس پر رنگ باشد/ ساخت مدرسه مهر پیگیری شود

وی با اشاره به ضرورت حضور روحانیون در مدارس اظهار داشت: اگر دست دانش آموزان را در دست روحانیون بگذارید، به طور قطع به بیراهه نمی‌روند و منحرف نمی‌شوند و سعی کنید رفت و آمد روحانیون را به مدارس افزایش دهید.

برزگرزاده با اشاره به بودجه‌های خوبی که امسال به آموزش و پرورش اختصاص یافته است و به ویژه در زمینه ساخت مدرسه در محل مسکن‌های مهر ابرکوه خواستار پیگیری این مسئله شد.

توجه به مشکلات مدرسه نمونه امام علی(ع)، جمع آوری نخاله‌های مسیر قدمگاه امام رضا (ع) که محل رفت و آمد دانش آموزان است از دیگر موضوعات مورد تأکید رئیس شورای آموزش و پرورش ابرکوه بود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول