اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان جشنواره سرود کمیته امداد در بوشهر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: هیئت داوران جشنواره سرود رهپویان ولایت کمیته امداد در استان بوشهر، برترین‌های این جشنواره را انتخاب کرد.

برگزیدگان جشنواره سرود کمیته امداد در بوشهر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بر اساس نظر هیئت داوران برترین شعر انتخابی استان خوزستان، برترین مربی و اجرای سرود استان کرمان، برترین اجرای سرود آزاد استان فارس(فسا)، مقام اول اجرای سرود در مجموع دو اجرا استان فارس(شیراز)، مقام دوم اجرای سرود در مجموع دو اجرا استان یزد، مقام سوم اجرای سرود در مجموع دو اجرا فارس (لارستان) انتخاب شدند.

یکی از داوران جشنواره سرود در بوشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های فرهنگی امداد موجب شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف می‌شود.

محمداسماعیل روشن‌روان در آیین معرفی برترین‌های گروه‌های سرود کمیته امداد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی بر نوجوانان وجوانان برومندی که در عرصه علم و هنر با بهره‌وری از فرهنگ پربار اسلامی گام برداشته‌اند بر خود می‌بالد و هم‌اکنون که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام در مقابله و رویارویی با امت مسلمان برآمده است جوانان نیز سهم بسزایی در کفرستیزی و مقابله با کوردلان خواهند داشت.

وی افزود: جوانان باید در سنگر فرهنگ و هنر با سرودهای جاودانه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس با رزمندگان دلیر اسلام همگام و همراه بود در این نبرد رو در رو نیز با هم هم‌پیمان باشند و مشت‌های گره کرده آنها  با اجرای سرودهای کوبنده و مناسب، اهداف آنان را در هم بکوبد.

روشن‌روان با بیان اینکه خوشحالیم که این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار شده است، اذعان کرد: در این جشنواره در خدمت استان‌های کرمان، یزد، چهار محال و بختیاری، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و فارس بودیم که همه عزیزان اعم از مربیان و سرپرستان و اعضای گروه‌های شرکت‌کننده همگی خوش درخشیدند.

روشن‌روان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان و از سویی ایجاد زمینه مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در همه ابعاد مختلف زندگی و در جهت خود اتکایی و ارتقای عزت نفس و تعمیق باورهای دینی و اسلامی عزیزان است.

داور نخستین جشنواره سرود کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: به دلیل نزدیک بودن آداب و رسوم استان‌های شرکت کننده قضاوت و داوری آثار قدری مشکل و نیاز به دقت عمل زیاد بود که هیئت داوران با توجه به جمیع جهات و مشورت گروهی آثار برتر را انتخاب کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول