اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی خبر داد

رونمایی از نخستین نرم‌افزار دفاع مقدس در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از رونمایی نخستین نرم‌افزار دفاع مقدس در استان خبر داد.

رونمایی از نخستین نرم‌افزار دفاع مقدس در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: این نرم‌افزار، نرم‌افزاری بسیار جامع از عکس‌ها، وصیت‌نامه، خاطرات و اشعار رزمندگان خراسان جنوبی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار به همت معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان طراحی شده است، افزود: کتبی نیز که تاکنون در مورد شهیدان استان چاپ شده به صورت فایل PDF در این نرم‌افزار قابل دسترس است.

*50 درصد شهدای خراسان جنوبی دانش‌آموز هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از وجود یک‌هزار و 700 شهید در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: 50 درصد شهدای این استان دانش‌آموز هستند.

مجنونی از آغاز به کار ستاد دفاع مقدس استان از دو ماه قبل خبر داد و گفت: امسال کمیته بانوان نیز در این ستاد راه‌اندازی شده که ریاست آن بر عهده مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی است.

وی آغاز برنامه‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی را از روز پنجشنبه 30 شهریورماه عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌های دفاع مقدس استان در این روز با قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای دفاع مقدس خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از اجرای رژه نیروهای مسلح استان در روز جمعه 31 شهریور‌ماه خبر داد و تصریح کرد: در پایان مراسم رژه نیروهای مسلح استان به صورت منسجم به عنوان بیعت با ولایت در نمازجمعه بیرجند شرکت می‌کنند.

مجنونی از افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس نیز در همان روز خبر داد و یادآور شد: قرائت دعای پر فیض ندبه در شهرستان نهبندان از دیگر برنامه‌های نخستین روز هفته دفاع مقدس در استان است.

وی از ارسال 300 عنوان برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی استان به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد و افزود: اعزام بیش از 30 سخنران شاخص استان به مدارس مهم و تأثیرگذار و نواختن زنگ مدارس در دومین روز از هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مهم در این هفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزاری مسابقات کشوری قرآن ویژه مددجویان زندان‌ها در استان را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

مجنونی با بیان اینکه مدارس جایگاه مهمی دارد، ادامه داد: تبیین دفاع مقدس در آموزش و پرورش از دیگر کارهای مهمی است که از سال گذشته در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی انجام می‌شود و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول