اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

یکی از رهبران ارشد حزب «جماعت اسلامی» پاکستان در گفت‌وگو با فارس:

انتشار فیلم موهن دلیلی بر واهمه «لابی یهودی» از گسترش اسلام در غرب است

خبرگزاری فارس: یکی از رهبران ارشد حزب جماعت اسلامی پاکستان ضمن محکومیت فیلم موهن آمریکایی انتشار آن را دلیلی بر واهمه لابی یهودی از گسترش اسلام در جامعه غربی دانست.

انتشار فیلم موهن دلیلی بر واهمه «لابی یهودی» از گسترش اسلام در غرب است

«عامر العظیم» یکی از رهبران ارشد حزب جماعت اسلامی پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در لاهور در رابطه با انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) عنوان داشت: تمامی مسلمان جهان باید در مقابل این توطئه غیر قابل تحمل برخی از یهودیان به پا خیزند.

وی در ادامه افزود: انتشار این فیلم اثبات کرد که لابی یهودی به شدت در حال فعالیت علیه اسلام و مسلمانان است.

این رهبر ارشد حزب جماعت اسلامی پاکستان اظهار داشت: تظاهرات به راه افتاده در کشورهای لیبی، تونس و مصر در نتیجه انقلابی است که در این کشورها اتفاق افتاده است و در این در حالی است که در زمان «بن علی»، «مبارک» و «قذافی» مردم مسلمان این کشورها حق اعتراض به چنین توهین‌هایی علیه خود را نداشتند.

عظیم گفت: واکنش‌های مردمی در پاکستان نیز به دلیل غیر قابل تحمل بودن این اقدام شنیع آغاز شده و در روزهای آینده شاهد گستردگی این تظاهرات خواهیم بود.

این رهبر برجسته جامعه اهل سنت پاکستان در ادامه با اشاره به گسترش اسلام در آمریکا و اروپا افزود: گسترش اسلام در جامعه غربی و گرایش روزافزون مردم به این دین الهی باعث ترس و واهمه صهیونیست‌ها و دیگر قدرت‌های ضد اسلامی از این موضوع شده است.

عظیم با اشاره به بن بست اطلاع‌رسانی موجود در غرب اظهار داشت: مردم آمریکا و اروپا در تاریکی مطلق اطلاع‌رسانی قرار گرفته و در این راه گناهی ندارند و کمی زمان می‌برد تا مسلمانان بتوانند دین خود را به مردم جامعه غرب به خوبی معرفی کنند.

وی در پایان ضمن محکومیت سکوت سازمان همکاری‌های اسلامی در این زمینه گفت: خروش مردم مسلمان به زودی حاکمانی را که برخلاف اسلام و خواسته‌های مسلمانان عمل کرده از صحنه سیاست کنار می‌زند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول