اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه دنا:

دنا با 22 برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه دنا گفت: شهرستان دنا با 22 برنامه متنوع به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.

دنا با 22 برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، جاماسب بهمنیار در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان دنا، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دنا از 22 برنامه در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دفاع مقدس به فرموده مقام عظمای ولایت و رهبری اوج افتخارات ملت ایران است.

بهمنیار از هشت سال دفاع مقدس به عنوان هشت سال ایثار و گذشت و پایداری و استقامت یاد کرد و گفت: همه ما مسئولیت داریم تا ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا را در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان یادآوری کرده و حماسه‌ و افتخارات رزمندگان و شهدا را بیان کنیم.

وی افزود: در اولین روز از هفته دفاع مقدس اقتدار نیروهای مسلح شهرستان دنا همزمان با سراسر کشور در میدان مرکزی شهر سی‌سخت به نمایش گذاشته خواهد شد و رژه کلاسیک نیروهای مسلح و رژه حماسی اقشار مختلف بسیج و گردان‌های عاشورا و الزهرا، پایگاه محور و حلقه‌های صالحین و گردان مالک اشتر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مانور خودرویی در این روز بیان داشت: در این روز رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح اجرا می‌شود و برای اولین بار تمام ادارات شهرستان در قالب یک گردان سازماندهی خواهند شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دنا از برنامه‌های فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی خبر داد و گفت: افزایش بصیرت اسلامی انقلابی، مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی و الگوسازی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ناب اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

بهمنیار برگزاری همایش مشترک فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: نشست‌های بصیرتی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است. 

وی با اشاره به لزوم حضور دستگاه‌ها در برنامه‌های دفاع مقدس گفت: همه نهاد‌ها باید در این راستا فعال بوده و اقدامات خود را در جهت قانون پیش برده تا همه بتوانند در خصوص هفته دفاع مقدس بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول