اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشریح فعالیت‎های ستاد بازسازی گلستان در مناطق زلزله‎زده ورزقان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی مناطق زلزله‎زده بنیاد مسکن استان گلستان گزارش فعالیت‎های این ستاد را در مناطق زلزله‎زده شهرستان ورزقان تشریح کرد.

تشریح فعالیت‎های ستاد بازسازی گلستان در مناطق زلزله‎زده ورزقان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، محمد رضایی ضمن تشریح فعالیت یک ماهه این ستاد در مناطق زلزله‎زده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بازسازی 23 روستا و ساخت یک هزار و 700 واحد مسکونی روستایی به ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان گلستان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون عملیات آواربرداری یک هزار و 451 واحد به پایان رسیده و از این تعداد 610 واحد پی‎کنی، 136 واحد آرماتوربندی و عملیات اجرای فوندانسیون 75 واحد به پایان رسیده است.

 

 

 

‌مسئول ستاد بازسازی مناطق زلزله‎زده بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه اسکلت 12 واحد مسکونی بنا شده است اذعان داشت: تعداد پنج واحد دیوارچینی شده که امیدواریم در چند روز آینده شاهد بهره‎برداری از این واحدها باشیم.

رضایی همچنین خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از یک هزار تن میله‎گرد، 10 هزار تن شن و ماسه و حدود 900 تن سیمان برای ساخت واحدهای مسکونی در این منطقه به ستاد بازسازی استان تحویل شده و ما تلاش می‎کنیم تا طبق برنامه زمانی مشخص شده به تعهداتمان جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول