اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

امرار معاش 4000 خانوار آبپخشی با فروش خرما / امنیت باغات خرما افزایش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: بیش از چهار هزار خانوار آبپخشی از راه فروش محصول خرما و باغداری امرار معاش می‌کنند بنابراین از نیروی انتظامی انتظار داریم، در فصل برداشت محصول خرما، مانع سرقت خرمای نخیلات آبپخش شود.

امرار معاش 4000 خانوار آبپخشی با فروش خرما / امنیت باغات خرما افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش با محکوم کردن انتشار فیلم موهن و توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: اسلام بزرگ‌ترین دین است و کتاب قرآن نیز بزرگ‌ترین کتاب است و این اقدام دشمن نشان‌دهنده استیصال آنهاست.

امام جمعه آبپخش با تبریک هفته بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی‌های فرزندان پاک و مخلص این مرز و بوم است و تقارن آن با آغاز بهار تعلیم و تربیت سبب آشنایی دانش‌آموزان عزیز با رشادت‌ها و جانفشانی‌های امثال خود در دوران دفاع مقدس می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مسئولان باید در توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش بیشتر تلاش کنند و نباید فرصت‌ها را هدر دهند.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر شاهد رشد کیفی سطح تعلیم و تربیت بوده‌ایم که این روند باید تداوم یابد.

امام جمعه آبپخش در بخشی دیگر از سخنان خود به فصل برداشت محصول خرما در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از چهار هزار خانوار آبپخشی از راه فروش محصول خرما و باغداری امرار معاش می‌کنند و تنها منبع درآمد آنان همین فروش محصول خرما است.

رضایی خواستار فعالیت بیشتر نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در فصل برداشت محصول شد و افزود: متاسفانه در فصل برداشت محصول خرما عده‌ای از خدا بی‌خبر و اوباش به نخیلات مردم می‌روند و اقدام به سرقت می‌کنند و باغداران عزیز متحمل ضررهای فراوان می‌شوند و اینجانب از مسئولان نیروی انتظامی و امنیتی می‌خواهم در فصل برداشت محصول فعالیت‌های خود را بیشتر کنند و با برقراری گشت‌های شبانه در نخیلات از خرمای باغداران عزیز حراست کنند.

وی اضافه کرد: از مردم شریف منطقه نیز انتظار می‌رود با پرسنل نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت امنیتی باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول