اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه از اول مهر در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از افتتاح نمایشگاه پاییزه همزمان با اول مهرماه در ملایر خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه از اول مهر در ملایر

سید علی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در راستای تأمین مایحتاج مردم به ویژه دانش‌آموزان طبق روال سال‌های گذشته نمایشگاه پاییزه امسال در ملایر از اول مهر ماه کار خود را آغاز می‌کند.

وی از فعالیت 60 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این غرفه‌ها شامل غرفه‌های فروش لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، گوشت مرغ و ماهی و گوشت قرمز، سوغات، آجیل و شیرینی و دیگر مایحتاج ضروری مردم است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های پخش مواد غذایی و سایر صنوف برگزار می‌شود و قیمت کالاهای ارائه شده 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار است.

وی ابراز داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف، بهداشت، تعزیرات، شهرداری و نیروی انتظامی برگزار می‌شود و از اول مهر ماه به مدت 10 روز آماده ارائه خدمات به همشهریان ملایری است.

هاشمی گفت: طرح نظارت توسط اکیپ‌های بازرسی همه روزه در این نمایشگاه برقرار است و با هر نوع تخلف برخورد می‌شود.

وی عنوان داشت: امسال غرفه رایگان در اختیار لوازم‌التحریر فروشان قرار می‌گیرد و غرفه‌داران در این نمایشگاه از شهرستان ملایر و استان‌های همجوار هستند که غرفه‌های استان‌های همجوار بیشتر غرفه سوغات است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه امسال همه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه با فاکتور به مشتریان ارائه می‌شود، افزود: همه غرفه‌داران وظیفه دارند برچسب قیمت را بر روی محصولات و کالاهای ارائه شده به مشتری نصب کنند که در صورت تخلف با آنها برخورد می‌شود و مردم می‌توانند موارد تخلف را به 124 اطلاع دهند.

وی محل برگزاری امسال نمایشگاه پاییزه ملایر را سالن اداره غله واقع در خیابان بروجرد (شهید مصطفی خمینی) عنوان کرد و گفت: ساعت بازدید نمایشگاه نیز از 9 صبح تا 20 خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول