اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی جوانان نیاز جامعه امروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی جوانان را از نیازهای جامعه امروزی عنوان کرد و گفت: اگر جوانان ما با چهره واقعی دشمن و اهدافش آشنا شوند در برابر هجمه‌های دشمن بهتر عمل خواهند کرد.

ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی جوانان نیاز جامعه امروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کریم افشاریان صبح امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان سقز، اظهار کرد: امروز 4 هزار شبکه ضد دین، جوانان کشور اسلامی ایران را مورد آماج هجمه تبلیغاتی قرار داده‌اند تا آنها را از ارش‌های دینی و اسلامی که مهم‌ترین سرمایه و پشتوانه ملت‌های مسلمان است، دور کنند.

وی بر ساماندهی امور جوانان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دین و قرآن تاکید کرد و گفت: باید با تلاش در راستای شکوفایی استعدادها و توانایی‌های جوانان در زمینه‌های مختلف آینده روشن را برای کشور تحقق ببخشیم.

فرماندار سقز خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی به ویژه جوانان استان کردستان دارای توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف علمی، دینی، فرهنگی و هنری هستند که باید با حمایت و پشتیبانی این استعدادها را شکوفا کنیم.

افشاریان با بیان اینکه آماج تهاجمات فرهنگی و فکری دشمنان تنها با انجام کارهای محتوایی و فرهنگی ریشه‌دار بی‌اثر خواهد شد، اضافه کرد: دشمن تمام توان و قوای خود را برای دور کردن جوانان این مرز و بوم از ارزش‌های دینی و انقلابی به کار بسته و کم‌کاری ما در این حوزه ظلم است.

وی خاطرنشان کرد:‌ باید با ایجاد امکانات و زمینه‌های مناسب از جذب جوانان به سمت ضد ارزش‌هایی که دشمن با برنامه‌های مختلف در حال ترویج آن است، جلوگیری کنیم.

فرماندار سقز ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی جوانان را از دیگر نیازهای جامعه امروزی عنوان کرد و گفت: اگر جوانان ما به صورت کامل با چهره واقعی دشمن و اهدافش آشنا شوند در برابر هجمه‌های دشمن بهتر عمل خواهند کرد.

افشاریان خاطرنشان کرد: باید با انجام کارهای دینی، فرهنگی و هنری روحیه قهرمان‌پروری را در بین جوانان افزایش داده و آنان را در برابر هجمه‌های نرم دشمنان بیمه کنیم.

به گفته وی، ترویج فرهنگ ورزشی همراه با اعتلای باورهای دینی در بین جوانان، آنان را از گزند تهدیدات و توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان مصون خواهد داشت.

فرزاد خاکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز نیز در این جلسه از برنامه‌ریزی برای فعال کردن رشته‌های مختلف ورزشی از جمله رشته‌های مدال‌آور در این شهرستان خبر داد و گفت: بدون شک توسعه ورزش یکی از بهترین راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه جوانان این مرز و بوم خواهد بود.

در ادامه این جلسه بر برنامه‌ریزی منسجم برای پرورش استعدادهای جوان این شهرستان در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه ورزش تاکید شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول