اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رحیمی برای بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران به تبریز سفر کرد

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران، به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی دقایقی پیش وارد تبریز شد.

رحیمی برای بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران به تبریز سفر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا رحیمی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال استاندار آذربایجان‌شرقی و مسئولان قرار گرفت.

براساس این گزارش، معاون اول رئیس‌جمهور را در این سفر یک روزه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجید نامجو وزیر نیرو، صادق خلیلیان وزیر کشاورزی، محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی، علی‌اکبر آقایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور همراهی می‌کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین قرار است در این سفر یک روزه در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده شرکت کرده و تدابیر لازم را برای بازسازی و جبران خسارات بیندیشند.

افتتاح کارخانه مولیبدن و بهره‌برداری از پروژه تبادل امام علی(ع) در راه فرعی درجه یک کلیبر ـ جانانلو از جمله طرح‌هایی است که قرار است توسط معاون اول رئیس‌جمهور در این سفر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول