اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی:

مشهد میزبان دومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر بانوان کشور است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی گفت: مشهد میزبان دومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر بانوان کشور است که این رقابت‌ها از روز 10 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مشهد میزبان دومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر بانوان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، وحید اثنی‌عشری اظهار داشت: در این رقابت‌ها 216 ورزشکار آقا از استان‌های مختلف کشور به صورت دوره‌ای و حذفی در قالب 64 گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و 12 داور درجه یک ملی شامل 10 داور از خراسان‌رضوی و 2 داور از استان کرمان قضاوت مسابقات را بر عهده دارند.

مسئول برگزاری مسابقات بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی گفت: در پایان رقابت‌های مذکور 8 بازیکن برتر به اردوی تیم ملی بولینگ و بیلیارد کشور راه می‌یابند.

اثنی‌عشری یادآور شد: نخستین دوره این مسابقات در شهر مشهد با حضور 206 ورزشکار، دومین دوره در شهر اصفهان و سومین دوره در شهر شیراز هر دوره با شرکت 128 بازیکن برگزار شده است.

وی افزود: از 216 ورزشکار شرکت‌کننده در چهارمین دوره این رقابت‌ها 65 نفر از خراسان‌رضوی هستند که 16 نفر از آنان در مراحل قبلی جزو 5 ورزشکار برتر شناخته شدند.

وی با اشاره به مراسم اختتامیه مسابقات رنکینگ اسنوکر آقایان کشور اظهار داشت: این مراسم با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون متبوع برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایز نقدی، لوح تقدیر و جام اهدا می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات بولینگ و بیلیارد استان همچنن از میزبانی مشهد برای برگزاری دومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر بانوان کشور خبر داد و گفت: این رقابت‌ها از روز 10 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول