اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با کنگره بین‌المللی تجارت

نمایشگاه بین‌المللی موسیاد در استانبول برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه‌های خارجی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی موسیاد، همزمان با کنگره بین‌المللی تجارت در نمایشگاه بین‌المللی استانبول خبر داد.

نمایشگاه بین‌المللی موسیاد در استانبول برگزار می‌شود

عباسعلی خاکسار صبح امروز و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اینکه نمایشگاه موسیاد به‌ صورت دو سالانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه موسیاد با حضور بازرگانان و تجار از 71 کشور مختلف جهان اسلام همراه با فعالیت‌های تجاری، یک طرح و بنیان بین‌المللی را تشکیل می‌دهد.

مدیر نمایشگاه‌های خارجی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در رابطه با مشارکت کشورهای مسلمان، گفت: پاویون‌های ملی از کشورهای اردن، سوریه، عربستان سعودی، پاکستان، مصر، الجزیره، مالزی، مراکش، فلسطین، سودان، اتریش، هندوستان و ترکیه در این نمایشگاه مشارکت دارند.

خاکسار در ادامه به مکان برگزاری این پاویون اشاره کرد و افزود: پاویون ایران در مرکز نمایشگاهی استانبول در 5 سالن به مساحت 45 هزار مترمربع سرپوشیده برگزار می‌شود

مدیر نمایشگاه‌های خارجی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: نمایشگاه بین‌المللی مشهد با توجه به اهمیت و جایگاه افزایش روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و جهان اسلام در توسعه صادرات غیر نفتی، در نظر دارد با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران، اقدام به برپایی پاویون ملی در این نمایشگاه کند.

وی در ادامه به تسهیلات ویژه شرکت کنندگان در پاویون ایران اشاره کرد و گفت: 50 درصد یارانه سازمان توسعه تجارت به مشارکت کنندگان تعلق می‌گیرد.

مدیر نمایشگاه‌های خارجی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: همچنین این تسهیلات برای اتحادیه‌ها و تشکل‌های صادراتی 70 درصد است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول