اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان خبر داد

صادرات تجهیزات ورزشی اصفهان به دیگر استان‌های کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: تجهیزات ورزشی ساخته شده در اصفهان به دیگر استان‌های کشور صادر شدند.

صادرات تجهیزات ورزشی اصفهان به دیگر استان‌های کشور

پویا دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از بررسی‌های زیاد کارشناسی و ارزیابی تولیدکنندگان مختلف کیف اصفهان، سرانجام هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان کیف‌های اصلی و کمری قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را با کمک صنعتگران اصفهانی تولید کرد.

وی گفت: نخستین سفارش رسیده از هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی بود که طی مدت یک ماه آماده و در روزهای گذشته به شهر اراک ارسال شد، همچنین دومین سفارش دریافتی را از طرف یکی از شرکت‌های خصوصی معتبر داشته‌ایم که در دست تولید است.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در ادامه به جلسه مشترک میان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با مسئولان هیئت پزشکی ورزشی اشاره کرد و افزود: در این جلسه گزارش‌هایی از عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان ارائه شد و از جمله مسائلی که در این جلسه ذکر شد، جابجایی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از ساختمان محل استقرار فعلی بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اعلام نیاز به این محل به ویژه برای استقرار دفتر مهندسی بیان داشت که خدمات هیئت پزشکی ورزشی به گونه‌ای است که تحت هیچ شرایطی قصد انتقال آن را نداریم.

دانشور تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد زمینی مستقل برای ساخت ساختمان جدید این هیئت تهیه شود.

وی در ادامه به برگزاری جلسه مشترک مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در این جلسه پس از بحث و بررسی طولانی مصوبات مهمی تصویب شد.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: از جمله دعوت از دو مدرس بین‌المللی، عناوین کلی دوره، زمان پیشنهادی برگزاری دوره، مکاتبه و هماهنگی با فدراسیون کشتی و بالاخره پیشنهاد کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر تغییر محل برگزاری از اصفهان به تهران که ریاست  فدراسیون نیز با آن موافقت کرد، از دیگر نتایج این جلسه بود.

وی یادآور شد: البته پیشنهاددهنده اصلی این دوره هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان بود و آمادگی کامل برای برگزاری را نیز داشتیم، اما همواره تابع دستورات فدراسیون بوده و تصور می‌کنم نظر مسئولان فدراسیون، اصلح باشد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول