اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهر امسال

14500 دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی اعزام می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اعزام بیش از 7 هزار و 700 دانش‌آموز پسر و 6 هزار و 800 دانش‌آموز دختر به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور خبر داد.

14500 دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی اعزام می‎شوند

حبیب نیکخو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان پایه دوم نظری و سوم کاردانش به اردوی راهیان نور از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است که برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: بر همین اساس بیش از 7 هزار و 700 دانش‌آموز پسر و 6 هزار و 800 دانش‌آموز دختر از مهرماه در قالب اردوهای راهیان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‎شوند.

نیکخو بر ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‎تواند تأثیر بسزایی در آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در ادامه از راه‌اندازی 14 مدرسه قرآنی در این استان خبر داد و افزود: مقدمات این کار انجام گرفته و در ابتدا مدارس قرآنی با محوریت دوره ابتدایی راه‌اندازی می‎شوند.

نیکخو تصریح کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم به ازای هر منطقه آموزشی، یک مدرسه قرآنی دخترانه و یک مدرسه قرآنی پسرانه ایجاد کنیم.

وی همچنین بر ضرورت برپایی نماز جماعت در مدارس تأکید و تصریح کرد: در همین راستا بیش از 400 نفر از روحانیون برای اقامه نماز در مدارس ساماندهی شده‌اند.

نیکخو خاطرنشان کرد: همچنین در طول تابستان دوره آموزش تخصصی نماز ویژه 150 نفر از ائمه جماعات برگزار شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول