اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه:

نانوایی‌های متخلف شهرستان گناوه جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه از جریمه نانوایی‌های متخلف شهرستان گناوه در چند روز اخیر خبر داد.

نانوایی‌های متخلف شهرستان گناوه جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حمید امام‌حسنی دوشنبه شب در نشست رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: در چند روز گذشته شکایات و گزارشات متعددی از سوی مردم به ستاد خبری این اداره مبنی بر وجود تخلفاتی در برخی از نانوائی‌های شهرستان گناوه مبنی بر نداشتن دستگاه توزین، کم فروشی، عدم کیفیت نان ،عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل و مسائل بهداشتی ارسال شده است.

وی افزود: به دنبال این شکایات بازرسان این اداره چند واحد نانوایی را مورد بازرسی قرار داده که در نتیجه آن تخلف یک نانوایی محرز شد.

امام‌حسنی گفت: در این راستا پرونده تخلفی برای این واحد صنفی تشکیل و به منظور رسیدگی و صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

فرماندار دشتی نیز در این نشست از زحمات و تلاش‌های رئیس و کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت تقدیر کرد.

سید علی هاشمی خواستار ادامه روند چنین اقداماتی در سطح شهرستان دشتی شد و افزود: تمهیدات انجام شده در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از تضییع حقوق همشهریان، جذب و توزیع به موقع ارزاق عمومی و مایحتاج مردمی از قبیل مرغ گرم و منجمد، شکر، برنج، جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت مرغ گرم در سطح بازار شهرستان دشتی و همچنین سرکشی و نظارت بر واحدهای تولیدی مرغ در همه ایام سال به ویژه در ایام ویژه نظیر ماه مبارک رمضان قابل تقدیر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی نیز در این جلسه متذکر شد: در ایام ماه مبارک رمضان این اداره موفق شد مقدار 110 تن مرغ با قیمت مصوب شامل 86 تن مرغ گرم، 24 تن مرغ منجمد توزیع کند.

علی دیبا اذعان داشت: در طی این مدت میزان 70 تن شکر، 30 تن روغن، 20 تن قند، 15 تن انواع حبوبات، 25 تن رب گوجه با تخفیف 15 الی 30 درصد زیر قیمت بازار از طریق واحدهای صنفی منتخب و فروش فوق‌العاده توسط فروشگاه بزرگ و چند منظوره همشهری توزیع شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول