اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف فردوس:

مسئولان برای برگزاری مسابقات قرآنی در فردوس همکاری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف فردوس گفت: در صورت همکاری مسئولان، شهرستان فردوس آماده برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی می‌شود.

مسئولان برای برگزاری مسابقات قرآنی در فردوس همکاری کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی آبان ‌ماه سال جاری به مدت دو روز در مرکز استان برگزار می‌شود که در صورت همکاری ادارات شهرستان فردوس می‌توان این دوره از مسابقات را به میزبانی این شهرستان برگزار کرد.

وی شناسایی و تقویت استعدادهای نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف قرآنی، شناسایی نخبگان و فعالان قرآنی و ایجاد رقابت سالم و سازنده را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با اشاره به کسب رتبه‌های برتر استانی و منطقه‌ای توسط نوجوانان و جوانان شهرستان فردوس در مسابقات قرآنی افزود: شهرستان فردوس دارای ظرفیت بالایی در ارتباط با رشته‌های مختلف قرآنی است که این ظرفیت‌ها باید شناسایی شوند.

خدایی از آمادگی اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس برای برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در صورت همکاری ادارات شهرستان و تامین بخشی از هزینه‌‌های این دوره از مسابقات، می‌توان مرحله استانی مسابقات قرآنی را به میزبانی شهرستان فردوس برگزار کرد.

*ثبت‌نام بیش از 120 نفر در مسابقات قرآنی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از ثبت‌نام بیش از 120 نفر دختر و پسر در مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: ثبت‌نام مسابقات قرآنی از ابتدای شهریورماه آغاز و تاکنون تعداد 60 نفر در مرحله استانی مسابقات مدیحه‌سرایی، تواشیح و ابتهال و تعداد 60 نفر نیز در مرحله شهرستانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

خدایی به استقبال بالای جوانان و نوجوانان از مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: چهره‌های قرآنی متبحر و ممتازی در سطح شهرستان فردوس وجود دارد که باید این چهره‌ها به چهره‌هایی شاخص تبدیل شود و فرهنگ قرآنی روز به ‌روز در این شهرستان گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول