اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

توطئه‌های شوم دشمنان موجب بیداری بیشتر مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان سنندج با اشاره به ساخت فیلم موهن آمریکایی و توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) آن را توطئه‌ای شوم از سوی مثلث شوم نفاق آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس دانست و گفت: ساخت چنین فیلم‌هایی سبب بیداری بیش از پیش مسلمانان است.

توطئه‌های شوم دشمنان موجب بیداری بیشتر مسلمانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امام جمعه موقت شهرستان سنندج صبح امروز در دوره آموزشی «اخلاق و احکام اسلامی در تجارت» که در مرکز آموزش بازرگانی استان کردستان و با حضور 40 نفر از اصناف و بازاریان سنندج برگزار شد، با اشاره به ساخت فیلم موهن آمریکایی و توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) آن را توطئه‌ای شوم از سوی مثلث شوم نفاق آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس دانست و اظهار کرد: ساخت چنین فیلم‌هایی  سبب بیداری بیش از پیش مسلمانان است.

امین راستی، پیامبر اکرم(ص) را اسوه اخلاق دانست و ابراز کرد: اصناف و بازاریان با الگو قرار دادن ایشان می‌توانند موجب افزایش رزق و روزی خود شوند.

وی همچنین اخلاق نیکو را یکی از شرایط اساسی کسب و کار دانست و یادآور شد: بازاریان باید برخورد مناسبی با مشتریان خود داشته باشند و موجبات خوشنودی آنها را فراهم کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج با یادآوری این نکته که اصناف و بازاریان می‌توانند نمونه بارزی از اخلاق حسنه باشند، اضافه کرد: داشتن اخلاق نیکو موجب رضایت خدا و خوشنودی او از بندگانش می‌شود. ماموستا راستی همچنین به اهمیت پرداخت زکات در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: این مهم باعث تقسیم ثروت بین آحاد مختلف جامعه و رعایت عدالت اسلامی می‌شود.

وی اضافه کرد: بازاریان و اصناف باید برای ترویج فرهنگ زکات بکوشند چراکه این امر حرکتی برای کمک به فقرا است.

وی مشارکت در کارگاه و دوره‌های آموزشی را امری ضروری خواند و بیان کرد: این دوره‌های آموزشی زمینه آگاهی و شفاف‌سازی افراد جامعه را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول