اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی:

جشن‌های زیر سایه خورشید به صورت مردمی اداره می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی به همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان در برپایی جشن‌های زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: این زیر سایه خورشید به صورت مردمی اداره می‌شود.

جشن‌های زیر سایه خورشید به صورت مردمی اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حامد عرب‌زاده صبح امروز در ستاد استانی جشن‌های زیر سایه خورشید اظهار کرد: جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی برای چهارمین سال پیاپی همراه با 22 استان و کشورهای عراق، لبنان، آلمان و افغانستان اقدام به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی متنوع و خوب برای دهه کرامت تدوین شده است، تصریح کرد: نواختن زنگ رضوی، دیدار با مددجویان و زندانیان بیرجند، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن دختران شکوفه‌های نور و عیادت از بیماران از مهم‌ترین برنامه‌های کاروان رضوی در بیرجند است.

دبیر جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی به جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در بیرجند اشاره کرد و افزود: اختتامیه برنامه‌های کاروان رضوی با جشن بزرگ زیر سایه خورشید در سالن شهیدان قاسمی بیرجند برگزار می‌شود که جمعیتی بیش از 7 هزار نفر از این جشن استقبال می‌کنند.

عرب‌زاده با اشاره به اینکه باید در اجرای کارهای فرهنگی بیشتر تلاش کرد، گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید به صورت مردمی و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان فعالیت می‌کند.

وی از اعزام 100 خادم حرم امام رضا (ع) در قالب 11 کاروان به سراسر کشور خبر داد و افزود: از این تعداد خادم حدود پنج خادم به مدت چهار روز به خراسان جنوبی اعزام می‌شوند و برنامه‌ها از شهرستان بشرویه آغاز شده و در شهرستان بیرجند تمام می‌شود.

دبیر جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام اقشار جامعه در این جشن مردمی حضور دارند، تصریح کرد: جشن میلاد امام رضا (ع) در قرارگاه محمد رسول‌الله، استقبال نمادین از کاروان رضوی با حضور گسترده مردم، بازدید از خانه امام علی (ع) و برپایی جشن در روستاهای چهکند، حاجی‌آباد و شمس‌آباد از برنامه‌های دیگر این جمعیت است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول