اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

اصناف برای اجرای طرح شبنم همکاری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: اصناف و کسبه‌ها باید برای اجرای طرح شبنم بیش از پیش همکاری کنند تا از این رهگذر تولیدکننده‌های داخلی دچار ضرر و زیان نشوند.

اصناف برای اجرای طرح شبنم همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی صبح امروز در جلسه کمیته فرعی مبارزه با کالاهای قاچاق که در فرمانداری چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: ضرر و زیانی که قاچاق کالا به هر کشور وارد می‌کند بسیار هنگفت و چشمگیر بوده و ساختار اقتصادی کشورها را به معنای واقعی کلمه تهدید می‌کند پس باید برای روشنگری و جلب همکاری مردم اقدام شود تا مبارزه‌ای ملی شکل گیرد.

وی تصریح کرد: آحاد جامعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف باید خود را در برخورد با پدیده قاچاق و مصرف اقلام قاچاق مسئول بدانند و با آن برخورد کنند تا نتایج رضایت‌بخشی حاصل شده و از این رهگذر تولیدکننده‌های داخلی دچار ضرر و زیان نشوند.

هاشمی به اجرای طرح شبنم در چایپاره همگام با سایر مناطق کشور اشاره کرد و گفت: با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح تاکنون روی 4 هزار و 600 کالا بارکد نصب شده بنابراین طبق قانون، فروش هر نوع کالا بدون بارکد ممنوع است و با فروشندگان چنین کالاهایی به طور جدی برخورد صورت می‌گیرد.

وی همکاری اصناف و کسبه برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح را خواستار شد و اظهار داشت: با اجرای کامل طرح مذکور، دست سودجویان از منابع و ثروت‌های کشور کوتاه شده و همه اقشار جامعه به یک اندازه از منابع مختلف ارتزاق می‌کنند.

فرماندار چایپاره اظهار داشت: با متخلفان باید به طور جدی برخورد کرده و همکاری بین بخشی افزایش یابد تا ساز و کار لازم برای ساماندهی کالاها فراهم شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول