اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

تصمیم‌گیرنده نهایی تیم سپاهان خودم هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان: تصمیم‌گیرنده نهایی تیم سپاهان خودم هستم و هیچ فردی هم نمی‌تواند روی تصمیمات من تاثیر بگذارد.

تصمیم‌گیرنده نهایی تیم سپاهان خودم هستم

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همین یک امتیازی که برابر تیم الاهلی عربستان کسب کردیم می‌تواند امتیاز مثبتی برای تیم باشد، تیم عربستانی کیفیت بسیار خوبی دارد و من نسبت به سازماندهی و کیفیت تیمم رضایت دارم.

وی تصریح کرد: باید از شانس‌هایی که به دست می‌آوریم در بازی برگشت استفاده کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه به تعویض امید ابراهیمی و حواشی که نسبت به این تعویض به وجود آمد اشاره کرد و افزود: بین دو نیمه پزشکان تیم اعلام کردند که این بازیکن برای بازی‌کردن مشکل دارد و پیشنهاد کردند که وی بازی نکند و ما هم برای اینکه ممکن بود این بازیکن را به دلیل بازی‌کردن تا انتهای بازی برای چند هفته از دست بدهیم، تصمیم به تعویضش گرفتیم.

وی ادامه داد: ما بازی مشکلی برابر پرسپولیس و بازی برگشت با همین تیم عربستانی داریم و من هم نمی‌توانستم با بازی‌دادن به این بازیکن ریسک کنم و وی را برای هفته‌های متوالی از دست بدهیم، من باید به تمام این مسائل توجه کنم.

کرانچار در ادامه به حواشی ایجاد شده در مورد اعمال نظر مرزبان روی تصمیماتش اشاره کرد و افزود: تصمیم‌گیرنده نهایی من هستم و در تمام موارد خودم تصمیم می‌گیرم و احتیاجی به کسی ندارم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول