اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

تحقق 50 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل در حوزه ورزش

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 50 درصد مصوبات دولت خدمتگزار در حوزه ورزش و تکمیل پروژه‌های وعده داده شده به ثمر نشسته است.

تحقق 50 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل در حوزه ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل اظهار داشت: در چهار سفر هیئت دولت به استان اردبیل بیش از ده‌ها پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان مصوب شد که ما بخش عظیمی از این پروژه‌ها را عملیاتی کردیم به طوری که در هفت سال گذشته 47 پروژه عمران ورزشی اعم از احداث سالن‌ها و مجموعه‌های متعدد ورزشی به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: دولت این مصوبات را با هدف افزایش سرانه ورزشی مورد توجه قرار داده است که مقرر است در قالب پروژه‌های مهر ماندگار حدود 15 مجموعه ورزشی در مناطق مختلف استان تکمیل و راه‌اندازی شود.

پازاج احداث مجموعه ورزشی سه تا شش هزار نفری در شهرستان‌ها را از جمله مصوبات عنوان کرد و ادامه داد: احداث این ورزشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته تا سایر مناطق استان دارای سالن‌های ورزشی استاندارد برای برگزاری مسابقات ملی باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما دیگر نیازی به احداث سالن‌های عمومی نداریم و آنچه که به شدت به آن نیاز داریم احداث سالن‌های ورزشی تخصصی در رشته‌های مختلف است.

وی سرانه فضای ورزشی استان را 65 صدم درصد اعلام کرد و بیان داشت: در برخی از شهرهای استان سرانه ما بالاتر از میانگین کشوری است ولی همچنان باید سعی کنیم تا سرانه استاندارد و جهانی را به دست آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اعتبارات اختصاص یافته در حوزه عمرانی ورزش استان را در سال گذشته 10 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم امسال به بیش از 15 میلیارد تومان افزون شده که با تخصیص به موقع آن شاهد تکمیل و راه‌اندازی بخشی از پروژه‌های عمرانی خواهیم بود.

پازاج همچنین از احداث اولین سالن پنج طبقه ورزشی در استان خبر داد و یادآور شد: ما از کمبود نیروی تخصصی و مربیان سازنده رنج می‌بریم و یقین داریم ورزش زمانی می‌تواند توسعه و پیشرفت حقیقی داشته باشد که با برنامه‌ریزی مدون و زیر نظر مربیان انجام شده باشد.

برگزاری مسابقات کاراته بانوان در اردبیل

به گزارش فارس، همچنین مسابقات انتخابی کاراته بانوان اردبیل که با شرکت تیم‌های مختلف از شهرستان‌ها در اوزان و رده‌های سنی مختلف برگزار شد، با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مسابقات در رده بزرگسالان ژیلا قهرمانی، کیانا تقی‌زاده، فاطمه قهرمانی و هاجر یوسفی به ترتیب در اوزان 48-، 53-، 59- و 68- توانستند مقام‌های اول تا چهارم را به دست آورند.

در رده سنی جوانان نیز سانیا محمودی در وزن 39-، المیرا عزیزی در وزن 46-، سعیده جباری‌فر در وزن 47-، ندا برقی در وزن 54- و زهرا سلطانی در وزن 54+ منتخب شدند.

در رده سنی نونهالان نیز صبا پرورش در وزن 29- توانست با غلبه بر حریفان خود به عنوان تیم منتخب برگزیده شود.

نفرات برتر و منتخب این رقابت‌ها با حضور در برنامه‌های متعدد اردویی به منظور حفظ آمادگی و حضور در مسابقات استانی و کشوری مهیای کسب قهرمانی دیگر می‌باشند.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول