اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از جاده اصلی نورآباد - رستم

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در فارس گفت: جاده اصلی نورآباد – رستم، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از جاده اصلی نورآباد - رستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس هوشنگ عشایری در بازدید یک روزه از محورهای حوزه استحفاظی و پروژه‌های در دست ساخت شهرستان‌های نورآباد و رستم که به همراه فرمانداران این شهرستان‌ها، نماینده ساخت و توسعه راه‌ها در استان فارس و معاونان اداره کل راه و شهرسازی این استان صورت گرفت، اظهار داشت: شرایط خوب کار کردن در شهرستان‌های نورآباد و رستم فراهم شده است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: نخستین اقدامی که در این شرایط به مردم این دو شهرستان قول داده‌ایم، تکمیل و به بهره‌برداری رساندن جاده اصلی نورآباد به شهر رستم است که پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد دارد و در دهه فجر امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

عشایری در ادامه به دو تقاطع ورودی و خروجی شهر رستم اشاره کرد و افزود: پل تقاطع ورودی شهر رستم از طرف نورآباد توسط شهرداری احداث شده که تا 45 روز دیگر عملیات طراحی، اصلاح و ایمن‌سازی این تقاطع شروع می‌شود و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد تا پایان امسال آن را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان فارس اضافه کرد: تقاطع خروجی شهر رستم در طرح تفصیلی این شهر دیده شده که همکاران ما با بازنگری‌هایی، اقدامات مهندسی خود را با مشارکت شهرداری انجام می‌دهند که پیش‌بینی می‌شود بین هشت ماه تا یک سال به طول انجامد.

عشایری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تقاطع هم‌سطح بابا میدان - گچساران نیز به صورت موقت ایجاد شده که ساماندهی آن از لحاظ علایم ترافیکی باید انجام گیرد تا حوادث احتمالی به حداقل ممکن برسد.

وی در پایان همچنین شرایط جاده‌های استان فارس از نظر علایم جاده‌ای را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش فارس، بازدید از محور هفت برم - مشایخ - بوان – نورآباد، اداره راه و شهرسازی نورآباد، بزرگراه نورآباد، پل زیرگذر مصیری (ورودی کمربندی)، ساختمان اداری شهرستان رستم، تقاطع بابا میدان – گچساران، تقاطع کوپن به حسین آباد، راه روستائی زیردو، تنگه الله، محور چهارخطه نورآباد و پروژه‌های مسکن مهر در دست ساخت از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس به شهرستان‌های نورآباد و رستم بود.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول