اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان غیرقابل تحمل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان از جمله صهیونیست و آمریکا غیرقابل تحمل است.

پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان غیرقابل تحمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه استکبار و صهیونیست با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند، اظهار داشت: درخشش اسلام و محتوای آن و پیشتاز بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان ثابت شده است.

وی با بیان اینکه درخشش و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان از جمله صهیونیست و آمریکا غیرقابل تحمل است، افزود: آنها با ساخت فیلم و توهین علیه پیامبر اکرم (ص) درصدد ایجاد یک حرکت غیرمنطقی در جهان هستند.

موسوی با اشاره به اینکه هدف استکبار جهانی از ساخت فیلمی علیه پیامبر اکرم (ص) بر هم زدن افکار جهان اسلام است، تصریح کرد: آنها از استدلال منطقی جهان اسلام غافل هستند و با رفتارهای غیرمنطقی و غیر انسانی خود در مقابل دین اسلام و منطق‌های آن عاجز شده‌اند.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه ساخت فیلم توهین به پیامبر اکرم (ص) توطئه بزرگی است که توسط صهیونیست‌ها طراحی و توسط استکبار جهانی عملی شده است، گفت: این اقدام سبب شده است آنها یک گام دیگر علیه خود بردارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حرکت منطقی و فریاد به حق مسلمانان وحشت زیادی را بر جان استکبار و صهیونیست ‌انداخته است، اضافه کرد: آنها به اشتباه خود پی برده‌اند و  اشتباهات استکبار جهانی و صهیونیست مقدمه بزرگی برای نابودی آنها به شمار می‌رود.

موسوی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:‌ اگر جنگ ایران و عراق به دفاع مقدس تبدیل شد، خواست و اراده ملت ایران بود.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه در آغاز جنگ، ایران به‌ لحاظ نظامی آمادگی کامل نداشت، افزود: تلاش ملت ایران بر پایه ارزش دینی و اعتقادی بوده و هست و همین بحث باعث خواری دشمنان اسلام در همه دوره‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور مردم ایران در دوران مقدس پایه اعتقادی و ایمانی داشت، اگر نه آن زمان هنوز ارتش ایران آمادگی لازم را نداشت و سپاه هم به‌ درستی تشکیل نشده بود.

خطیب جمعه سلماس ادامه داد: دهه کرامت که با سالروز میلاد حضرت معصومه شروع می‌شود، پیام مهمی برای زنان، دختران جامعه ما در داخل و خارج از کشور که می‌خواهند اسلام را بشناسند، دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول