اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رژه‌ یگان‌های مسلح در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان نیشابور، آمادگی مجدد خود را برای دفاع از کیان کشور و نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

رژه‌ یگان‌های مسلح در نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، این رژه امسال نیز همچون سال گذشته در خیابان محوری نیشابور «امام خمینی» برگزار و با استقبال مردمی از فرزندان و برادران رزمنده خود مواجه شد، هرچند به‌ خاطر تقارن با روز جمعه و نزدیکی ساعت نماز جمعه با تعداد کمتری از نیرو و ادوات نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید: در حالی که اعضای شورای تامین و امام جمعه شهرستان در جایگاه مراسم حضور داشتند، گروه‌هایی از تیپ‌ 21 زرهی امام رضا(ع)، آموزشگاه نظامی شهید هاشمی‌نژاد، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی نیشابور رژه رفتند.

همچنین ادوات زرهی شامل تعدادی انواع تانک نفربر، توپ، ضدهوایی، خمپاره و .... از مقابل جایگاه عبور کردند که بیانگر بخشی از قدرت دفاعی یگان‌های نظامی در این خطه از مملکت انقلابی است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول