اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

تشکیل شورای حل اختلاف در شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: شورای حل اختلاف در حوزه معاونت شهرداری مشهد برای نخستین‌بار در کشور تشکیل شد.

تشکیل شورای حل اختلاف در شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از مدیریت روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، خلیل‌الله کاظمی اظهار داشت: حوزه خدمات شهری به دلیل نوع ارتباطی که با شهروندان دارد در مجموعه شهرداری بیشترین ارتباط رفتاری و حضوری را با شهروندان دارد.

وی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم این ارتباط مناسب را به صورت دو سویه برقرار کنیم و به عبارتی، افرادی که در شهر به عنوان شهروند ساکن هستند وظایف خود را در قبال شهر بدانند و هم به نوعی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری نیز بتوانند وظایفشان را در جهت بهبود بهتری برنامه‌ریزی کنند، این مجموعه راه‌اندازی شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد عنوان کرد: در صلاحیتی که برای شورای حل اختلاف تعیین شده است؛ این شورا محدود به حوزه خدمات شهری نیست و بسیار گسترده‌تر به این موضوع  فعالیت می‌کند.

کاظمی یادآورشد: مطمئنا با تعامل دو سویه‌ای که بین شهروندان و دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد، بسیاری از درخواست‌هایی را که از شهروندان داریم را می‌توان سر و سامان داد، بدون اینکه طرح دعاوی را از طرف مراجع قضایی و دادگستری داشته باشیم.

وی افزود: سعی می‌‌کنیم با ارائه خدمات مناسب؛ انتظاراتی که شهروندان دارند را با ایجاد یک فضای مطمئن و خوب در سطح شهر ایجاد کنیم.

کاظمی تصریح کرد: ایجاد شورای حل اختلاف در شهرداری‌ها تا کنون وجود نداشته و برای نخستین‌بار در حوزه شهرداری مشهد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با وجود ضابطین قضایی خاصی که بتوانند در حوزه فعالیت‌های شهرداری کمک کنند، شورای حل اختلاف در حوزه معاونت مشهد برای نخستین‌بار در کشور تشکیل شد.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول