اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال خسارت زلزله به بیمارستان‌های اهر و هریس صورت می‌گیرد

برخورد جدی با عوامل سهل‌انگاری در ساخت بیمارستان‌ها

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت و درمان گفت: متاسفانه در زلزله اخیر خسارت قابل توجهی به بیمارستان اهر و بیمارستان تازه ساخت هریس وارد شده که پیگیر قضیه هستیم تا با عوامل و دست‌اندرکاران این امر برخورد جدی صورت گیرد.

برخورد جدی با عوامل سهل‌انگاری در ساخت بیمارستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، سیدرمضان محسن‌پور عصر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده اهر و هریس، از استقرار اکیپ‌های درمانی و بهداشتی و حضور دوره‌ای پزشکان متخصص در روستاهای زلزله‌زده خبر داد.

وی افزود: وزارت بهداشت و درمان تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای اجرای هر چه بهتر این طرح فراهم کرده است.

محسن‌پور اضافه کرد: این وزارتخانه با بهره‌گیری از پزشکان، کارشناسان، امکانات و تجهیزات دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، آذربایجان‌شرقی و غربی تلاش دارد تا دغدغه بهداشتی و درمانی زلزله‌زدگان با اقدام شایسته و خدمات مطلوب به این عزیزان رفع شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها و تدارکات لازم با تشکیل ستادهای معین در وزارت بهداشت و درمان برای پشتیبانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و تامین نیازهای درمانی این مناطق صورت گرفته است.

قائم مقام وزیر و امور مجلس وزارت بهداشت و درمان در خصوص بیمارستان‌های اهر و هریس گفت: متاسفانه خسارت قابل توجهی به این دو بیمارستان وارد شده که با توجه به عدم نظارت کافی، پیگیر قضیه هستیم تا با عوامل و دست‌اندرکاران این امر برخورد جدی صورت گیرد.

در این بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و مسئولان وزارت بهداشت و درمان از مناطق زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان بازدید کردند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول