اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فرش‌آرا:

حضور تماشاگران در بازی‌ها باعث رونق فوتسال می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: حضور تماشاگران در بازی‌های فوتسال باعث رونق بازی‌ها و افزایش کیفیت بازی تیم‌ها می‌شود.

حضور تماشاگران در بازی‌ها باعث رونق فوتسال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید بی‌غم پس از برد 5 بر 4 تیمش مقابل گاز خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان ما توانستند آن تاکتیک‌هایی را که به آنها گفته بودیم در زمین به خوبی اجرا کنند.

وی افزود: ما در بازی گذشته با باخت همراه بودیم و در بازی قبل از آن هم در مشهد با حکمی که کمیته انضباطی داده بود بدون تماشاگر بازی را به حریف واگذار کردیم اما در این بازی با حمایت خوب تماشاگران توانستیم به برتری دست یابیم.

وی ادامه داد: تیم ما تیم جوان اما با انگیزه‌ای است و همین امر باعث می‌شود تا در بازی‌ها آن چیزی را که در توان دارند به کار گیرند.

بی‌غم با اشاره به بازی تیم گاز خوزستان گفت: این تیم نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از بازیکنان جوانی بهره می‌گیرد اما در نیمه اول موقعیتی را مقابل تیم ما به دست نیاورد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد اظهار کرد: ما در نیمه دوم نیز صحبت‌هایی با بازیکنانمان داشتیم تا بتوانند نتیجه بازی را حفظ کنند اما متأسفانه یک اشکال بزرگی که تیم ما دارد این است که وقتی در بازی‌ها جلو می‌افتیم بازیکنانمان به جای اینکه نتیجه را حفظ کنند به دنبال گل‌زنی بیشتر هستند و همین امر باعث می‌شود تا دقایقی دروازه‌مان با تهدید مواجه شود.

وی همچنین با اشاره به غیبت امین شامل دروازه‌بان این تیم در این بازی گفت: شامل با مصدومیتی روبه‌رو بود و ما در این بازی از حسین عظیمی استفاده کردیم.

عظیمی یکی از دروازه‌بان‌های خوب لیگ است و در بازی قبل نیز آمادگی چندانی نداشت اما در این بازی به آمادگی رسیده بود و با توجه به مصدومیت شامل توانستیم از او استفاده کنیم اما این باعث نمی‌شود تا ما شامل را نیز از یاد ببریم.

بی‌غم همچنین در خصوص حضور تماشاگران فرش آرا در این بازی گفت: حضور تماشاگران در بازی باعث قوت دو چندان تیم ما می‌شود من قبلا هم گفته بودم که ما در شهرهای دیگر اتفاقاتی را می‌بینیم و تماشاگران شهرهای دیگر کارهایی را می‌کنند که تماشاگران مشهدی یک درصد آنها را هم انجام نمی‌دهند اما آنها با محرومیت مواجه نمی‌شوند ولی تیم ما با محرومیت مواجه می‌شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول