اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی گاز خوزستان پس از باخت مقابل تیم فرش آرا:

فرش‌آرا حرفی برای گفتن نداشت / مستحق باخت نبودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گاز خوزستان گفت: تیم فرش‌آرا در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان من مستحق باخت نبودند.

فرش‌آرا حرفی برای گفتن نداشت / مستحق باخت نبودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهادر فرهادی پس از شکست 5 بر 4 تیم‌اش مقابل تیم فرش‌آرای مشهد در سالن شهید بهشتی مشهد گفت: بازی جذاب و درگیرانه‌ای را شاهد بودیم اما به هیچ وجه تیم ما مستحق باخت نبود.

وی افزود: بازیکنان ما در نیمه اول خیلی خوب نتوانستند تاکتیک‌هایی را که به آنها گفته بودیم در زمین به اجرا در بیاورند و همین امر باعث شد که تیم ما در نیمه اول با شکست روبه‌رو شود.

فرهادی ادامه داد: در نیمه دوم صحبت‌هایی با بازیکنانمان انجام دادیم و توانستیم آنها را منسجم‌تر کنیم و بر روی دروازه تیم فرش‌آرا نیز خطراتی را ایجاد کردیم.

سرمربی گاز خوزستان اظهار کرد: ما در دقایق پایانی خیلی خوب عمل کردیم و توانستیم در 30 ثانیه پایانی دو گل را به دروازه حریف وارد کنیم و اگر کمی بازیکنانم دقت بیشتری داشتند می‌توانستیم حداقل نتیجه مساوی را در این بازی کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم فرش‌آرا تیم بسیار خوبی است و بازی در مشهد برای هر تیمی سخت است.

وی افزود: من خیلی خوشحالم که تیم‌های با انگیزه‌ای در لیگ برتر فوتسالمان وجود دارد و همین امر باعث می‌شود تا در آینده در تیم ملی بازیکنان خوبی را داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به قضاوت این دیدار گفت: داور قضاوت خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما در بعضی از صحنه‌ها خود من دچار تردید شدم که امیدوارم در بازی‌های بعدی این تردیدها برایم رفع شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول