اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی خبر داد

رشد 15 درصدی تعداد پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی از رشد 15 درصدی تعداد پایگاه‌های این مجموعه در جشن عاطفه‌ها در سطح استان خبر داد.

رشد 15 درصدی تعداد پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی، محمدحسین عنایتی‌فر از برگزاری هجدهمین سال جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور از پنج الی هفت مهرماه سال جاری به مدت سه روز در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این جشن در روز چهارشنبه در مدارس آغاز خواهد شد و پنج‌شنبه شش مهر در پایگاه‌های کمیته امداد، بسیج، مساجد و همچنین روز جمعه هفت مهرماه نیز در همه مصلاهای پرشکوه نمازجمعه سطح استان برگزار می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی با اشاره به رشد 15 درصدی تعداد پایگاه‌ها نسبت به سال قبل یادآور شد: امسال تعداد یک‌هزار و 124 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در میادین، معابر اصلی، مدارس، مساجد، بسیج و مصلاهای نمازجمعه برپا می‌شود و یک‌هزار و 329 نفر نیرو، کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بر عهده دارند.

عنایتی‌فر از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود لبخند محبت و مهربانی را بر لبان دانش‌آموزان نیازمند و محروم استان بنشانند.

وی شعار امسال جشن عاطفه‌ها را دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی و هر مدرسه یک پایگاه عنوان کرد و گفت: این جشن با محوریت سازمان دانش‌آموزی و همراهی انجمن اولیا و مربیان مدارس به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان نیکوکار همانند سال‌های گذشته برای یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند با رویکرد فرهنگ‌سازی و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در بین آنان برگزار می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی رسیدگی به حال محرومان و تلاش مجدانه به منظور کاهش آلام نیازمندان، آشنایی خیران و نیکوکاران با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی امداد و اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای اعتماد عمومی، کمک به امر ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی فرزندان مددجویان و ترویج روحیه نوع‌دوستی و فرهنگ انفاق و ایثار بین دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری این جشن ملی و معنوی عنوان کرد.

عنایتی‌فر اظهار کرد: 100 درصد درآمد پایگاه‌های مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط در امداد به مجموعه مربوطه تعلق می‌گیرد و کمک‌های سایر پایگاه‌ها با اولویت مناطق محروم به تشخیص کمیته امداد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول