اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی:

اگر نواب صفوی و رجایی الگو باشند مشکلات حل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: من بارها گفته‌ام که اگر کشور ما آخوندهایش نواب صفوی و کت و شلواری‌هایش رجایی باشند، مشکلاتش برطرف خواهد شد.

اگر نواب صفوی و رجایی الگو باشند مشکلات حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ششمین نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور سراسر کشور با بیان اینکه توطئه‌های استکبار را در متون درسی به خوبی می‌توان مشاهده کرد اظهار کرد: متاسفانه وقتی برخی محتواهای کتاب‌های درسی را خواستند تغییر دهند، برخی سفارتخانه‌ها فریاد زدند که این امر دست داشتن آنها را در محتوای کتاب‌های درسی ما نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن امروز از هزاران راه برای خرفت کردن نسل جوان ما استفاده می‌کند و این امر وظیفه نسل فرهیخته ما را دشوارتر می‌کند که توطئه‌های آنها را خنثی سازیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر محتوای برخی فیلم‌های ما در صداوسیما متناسب با فرهنگ ما نیست به دلیل آن است که از مردم کمک و مشورت گرفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: من بارها گفته‌ام که اگر کشور ما آخوندهایش نواب صفوی و کت و شلواری‌هایش رجایی باشند، مشکلاتش برطرف خواهد شد.

قرائتی افزود: اساتید باید توجه داشته باشند که هر چه دانشجویان آسیب‌پذیرتر باشند، مسئولیت آنها سنگین‌تر خواهد شد، ما نباید اجازه دهیم که دشمن توطئه‌های خود را بر علیه جمهوری اسلامی محقق شده بداند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول