اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

ساخت و ساز دانشگاه پیام نور سرعت یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: 30 هکتار به دانشگاه پیام‌نور زمین داده شده و تاکنون اقداماتی در ساخت انجام شده است ولی تاکید ما بر سرعت بخشیدن ساخت و ‌ساز توسط دانشگاه پیام نور است.

ساخت و ساز دانشگاه پیام نور سرعت یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز و در دانشگاه نیشابور اظهار کرد: مسکن و شهر‌سازی نیز در ابتدای امر مایل به همکاری نبود ولی بعد همکاری خوبی از خود نشان داد و هم‌اکنون از بزرگراه نیشابور ـ سبزوار تا کوه بینالود یک شهرک دانشگاهی ایجاد می‌شود.

وی گفت: در این زمین 30 هکتار به دانشکده علوم پزشکی، 100 هکتار به دانشگاه نیشابور، 100 هکتار به واحد علوم و تحقیقات و 30 هکتار به حوزه علمیه داده شده است.

فرماندار نیشابور افزود: مدیران دانشگاه‌ها در ساخت فضا‌ها و سازه‌های فیزیکی دانشگاه در نیشابور تعجیل کنند.

هاشمی یادآور شد: باید همه به یکدیگر کمک کرده و هم‌فکری کنیم زیرا فضای نیشابور از لحاظ فرهنگی آماده است.

وی بیان کرد: انرژی زیادی برای سایت دانشگاهی نیشابور انجام شده است و مردم باید بدانند وضعیت دانشگاه در نیشابور از جهت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شرایط خوبی را پیدا کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به علت جابجایی پردیس دانشگاهی از جاده بوژان به مکان فعلی خود در کنار شهر نیشابور، اظهار داشت: در انتقال زمین، حرف و حدیث بسیار بود که 90 درصد آن به‌خاطر کسانی بود که در اطراف آن زمین خریده و به فکر منافع خود بودند و 10 درصد دیگر شاید برای رضای خدا بود.

هاشمی از انجام اقدامات اولیه در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و خطاب به ادارات مسکن و شهرسازی، مخابرات، آب، برق و گاز تاکید کرد: تمام این ادارات مربوط، موظف به نهایت مساعدت برای سرعت بخشیدن به کار سایت دانشگاهی نیشابور هستند.

وی اضافه کرد: زمین کتابخانه مرکزی نیشابور با سه هزار متر مربع توسط شهرداری پیش‌بینی شده که دو میلیارد و 70 میلیون ریال از سوی اعتبارات استانی برای آن نیز در نظر گرفته شده است.

هاشمی همچنین با اشاره به پیگیری‌های مؤثر حجت الاسلام سبحانی‌نیا، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در حوزه دانشگاه، مدعی شد: هیچ کس به اندازه آقای سبحانی‌‌نیا در دانشگاه‌‌ها به ما کمک نکرد و هر کجا کار به گره می‌خورد، ورود جدی داشتند.

وی با بیان اینکه شتاب نیشابور در حوزه‌های مختلف خوب بوده است، خاطر‌نشان کرد: متاسفانه هنوز شهروندان از زیباسازی‌ها، آسفالت‌ها، فضاسازی‌ها و بوستان‌ها گلایه‌مند هستند، هر چند اقدامات خوبی نیز از سوی شهرداری تاکنون انجام شده است ولی باید موفق‌تر باشد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول