اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

دانش‌آموزان با آموختن آموزه‌های دینی به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش‌آموزان با بهره‌گیری از آموزه‌های انسان ساز دین اسلام به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند.

دانش‌آموزان با آموختن آموزه‌های دینی به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بهرام بیرانوند ظهر امروز در مراسم زنگ مقاومت در بروجرد گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده این مملکت هستند و با تحصیل علم و دانش باید آینده‌ای مطمئن برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی بیان کرد: آغاز سال تحصیلی شور و هیجان قابل توجهی در شهر ایجاد کرده و دانش‌آموزان با عشق و علاقه فراوان تحصیل علم و دانش را شروع می‌کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش‌آموزان با بهره‌گیری از آموزه‌های انسان ساز دین اسلام به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند و دشمن را در این راه مأیوس و ناامید کنند.

بیرانوند افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن جانانه ایستادگی کردند و رسالت خود را با ریختن خون خود ادا کردند و امروز شما دانش‌آموزان در سایه امنیتی که خون شهدا برای ما به وجود آورده است، با تحصیل علم و دانش دشمنان را ناامید کنید.

لازم به ذکر است که در آیین نواخته شدن زنگ مقاومت در مدرسه راهنمایی شاهد بروجرد امام جمعه بروجرد، سرپرست فرمانداری بروجرد و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول