اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری ماموران صورت گرفت

کشف 70 کیلو مواد مخدر در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان‌وبلوچستان از کشف 72 کیلو و 820 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک دستگاه اتوبوس مسافربری جاسازی شده بود، خبر داد.

کشف 70 کیلو مواد مخدر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در ایستگاه نصرت‌آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان عازم تهران بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق و فنی از خودرو موفق شدند مقدار 72 کیلو 820 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل اتوبوس جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

ناظری خاطرنشان کرد: راننده خودرو و سه نفر دیگر از همدستانش دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تشریح پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر تصریح کرد: اعتیاد مشکل بزرگ بسیاری از جوامع بشری است، این بیماری هزینه بسیار سنگینی را بر فرد، خانواده و دولت‌ها تحمیل و باعث کاهش عملکرد شغلی و تحصیلی، تصادفات، مسمومیت، غیبت از کار، جنایت و دزدی می‌شود.

وی بیان داشت: مشکل بزرگ بسیاری از جوامع بشری است، این بیماری هزینه بسیار سنگینی را بر فرد، خانواده و دولت‌ها تحمیل و باعث کاهش عملکرد شغلی و تحصیلی، تصادفات، مسمومیت، غیبت از کار، جنایت و دزدی می‌شود.

ناظری گفت: اعتیاد بزرگترین تهدید در مقابل رشد و توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و شکوفایی استعدادها و سرمایه‌های فکری و ظهور خلاقیت‌های انسانی در قشر نوجوان و جوان است و سوء مصرف مواد اکثراً با سایر حالات روانپزشکی مثل اختلالات شخصیت ( اختلال شخصیت ضد اجتماعی)، اضطراب و افسردگی دیده می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول