اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حفاظت اطلاعات سپاه:

استکبار جهانی از بیداری اسلامی در هراس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم از بیداری اسلامی هراس دارند و ساخت فیلم‌های موهن نتیجه هراس آنها از بیداری اسلامی است.

استکبار جهانی از بیداری اسلامی در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، علی‌محمد غلامیان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در جوار تربت پاک شهدای گلپایگان و با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شده بود، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای بازاندیشی در حماسه دفاع مقدس و واکاوی ابعاد این حادثه عظیم است.

وی گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به درستی در این جنگ نابرابر اثبات کردند که ایمان بر سلاح برتری دارد و این امر در دوران اسارت رزمندگان در اردوگاه‌های رژیم بعث اثبات شد.

معاون سیاسی حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس افسانه شکست‌ناپذیری استکبار درهم کوبیده شد، تصریح کرد: شکوفه‌های انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است و بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و خاورمیانه از ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی بیداری اسلامی را از نتایج انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: باید به خود ببالیم که در کانون بیداری اسلامی قرار گرفته‌ایم. 

غلامیان تاکید کرد: شهادت‌طلبی رمز ملت مسلمان ایران است و بنا به فرموده امام راحل(ره) « ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد».

وی افزود: حوادثی مانند کشته‌شدن سفیر آمریکا در لیبی و خروش ملت‌های اسلامی بشارت‌دهنده حاکمیت اسلام در سراسر گیتی است.

معاون سیاسی حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در ادامه به فیلم موهن و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و این اقدامات را ناشی از بیداری اسلامی و نگرانی صهیونیسم و استکبار جهانی است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم از بیداری اسلامی هراس دارند و ساخت چنین فیلم‌های موهنی ناشی از ترس و نگرانی آنها است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول