اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام والای شهیدان است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجدید بیعت با آرمان شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنان است.

دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام والای شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی با حضور در منزل دو خانواده شهید اظهار داشت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه‌دهنده راه آنان در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی در سایه خون شهدا است افزود: خانواده شهدا بزرگترین افتخار را کسب کرده و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: دشمنان نظام همیشه فکر می‌کنند با کشتن جوانان و رزمندگان این مرز و بوم می‌توانند تفرقه و نفاق را در میان مردم به وجود آورند در حالی که مردم این منطقه در برابر همه توطئه دشمنان ایستادگی کرده و بدون هیچ ترس و نگرانی نقشه شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.

نارویی با اشاره به اهمیت شهادت در دین مبین اسلام ادامه داد: شهید نزد خداوند متعال، از جایگاه والایی برخوردار است و از این رو می‌‌توان گفت شهدا به حق زنده هستند.

استاندار همچنین در دیدار با دو تن از جانبازان 70 درصد زاهدان تصریح کرد: همه ما زندگی مادی و معنوی خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، لذا رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران نه تنها بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است بلکه هر کسی و در هر موقعیتی امروز نسبت به این قشر عزیز وظیفه دارد.

وی افزود: آنچه که باعث نشاط مادی و معنوی در جامعه شده است وجود فرهنگ حسینی و اهل بیت (ع) است انقلاب ما، نظام ما و شهدای ما متعلق به مکتب اهل بیت هستند و راه نجات بشریت نیز پیروی از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول