اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فردوس:

تیم فوتبال فردوس به لیگ دسته سه کشور پیوست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال فردوس از پیوستن تیم فوتبال این شهرستان به لیگ دسته سه کشور خبر داد.

تیم فوتبال فردوس به لیگ دسته سه کشور پیوست

محمدحسن حریری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: برای نخستین‌بار در سطح استان خراسان تیم فوتبال شهرستان فردوس به لیگ دسته سه کشور پیوست.

وی گفت: شهرستان فردوس دارای سه تیم فوتبال شهرداری فردوس، شهرداری اسلامیه و عقاب فردوس است که این تیم‌ها به صورت باشگاهی فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال فردوس افزود: مسابقات لیگ سه کشور از روز گذشته آغاز شده و تیم فوتبال شهرستان فردوس برای نخستین سال تجربه حضور در این بازی‌ها را کسب می‌کند.

حریری تصریح کرد: ورزش فوتبال در شهرستان فردوس نسبت به سایر شهرهای استان از وضعیت مطلوب و مناسب‌تری برخوردار بوده و افق درخشانی را پیش رو دارد.

*فعالیت بیش از 600 ورزشکار در رشته فوتبال

رئیس هیئت فوتبال فردوس از فعالیت بیش از 600 ورزشکار در رشته فوتبال خبر داد و تصریح کرد: تیم‌های باشگاهی شهرستان فردوس در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان فعالیت می‌کنند و در آخرین مسابقات فوتبال دسته یک استان نیز تنها سه تیم از شهرستان فردوس حضور داشتند.

حریری از برگزاری لیگ جوانان استان با حضور 10 تیم خبر داد و افزود: این مسابقات از هفته آینده برگزار می‌شود و سه تیم شهرداری اسلامیه، شهرداری فردوس و مهر خاوران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول