اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب (ع):

رژیم صهیونیستی خواب حمله به ایران را به گور می‌برد

خبرگزاری فارس:‌ مشاور فرمانده سپاه علی‌ بن ابیطالب (ع) گفت: رژیم صهیونیستی اگر کم‌ترین تهاجمی به لبنان و حزب‌الله صورت دهد اثری از آن نمی‌ماند و خواب حمله به ایران را نیز باید به گور ببرد.

رژیم صهیونیستی خواب حمله به ایران را به گور می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم،  علی‌اکبر علیزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در قم اظهار کرد: در دوران ستم‌شاهی ارتش ایران بسیار ذلیل بود و دلیل اصلی این امر نیز خودفروختگی رژیم شاهنشاهی بود.

وی افزود: در آن زمان مستشاران آمریکایی چند برابر امیران لشکر ایران حقوق می‌گرفتند و بر اساس خاطرات ارتشیان، سربازان و کارشناسان ایرانی حتی اجازه تعمیر جنگ‌افزارها را نیز نداشتند.

مشاور فرمانده سپاه علی‌ بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه این ذلت و خواری با پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) پایان پذیرفت گفت: پس از انقلاب آمریکا در صدد نابودی جمهوری اسلامی برآمد به همین دلیل مسئله جدایی‌طلبی را به راه انداخته و جنگ را بر ملت ایران تحمیل کرد.

وی ادامه داد: آمریکا به دلیل اینکه مردم ایران از زیر سلطه دولت این کشور بیرون آمده بودند هشت سال جنگ پیچیده و سخت را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت و در این میان ابرقدرت‌های شرق و غرب در مسئله حذف نظام اسلامی اتفاق نظر داشتند.

علیزاده با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: وضعیت سربازان ایرانی در آن دوران شبیه به افسانه‌هاست و کمتر کسی آن را باور می‌کند و این در حالی بود که فرزندان این مرز و بوم با محرومیت‌های فراوانی این دوره را سپری کردند.

مشاور فرمانده سپاه علی ‌بن ابیطالب (ع) بیان داشت: امام خمینی (ره) و رزمندگان اسلام فریاد «هیهات منا الذله» را به پیروی از اباعبدالله (ع) سر دادند و تنها در عملیات کربلای 5 کیلومترها در خاک عراق پیش رفتند به همین دلیل دولت‌های غربی قطع‌نامه 598 را تصویب کرده و اندکی از حقوق ایران را به رسمیت شناختند.

وی گفت: در طول دفاع مقدس بیش از 186 هزار نفر از مردم پاک ایران به شهادت رسیدند تا ملت ما امروز زیر سلطه بیگانگان نباشد.

علیزاده با تاکید بر تداوم راه شهدا افزود: ما به شهدا می‌گوییم بدانید که به ازای هر یک از شما ده‌ها و صدها نفر بسیجی آماده دفاع از کشور و نظام اسلامی هستند.

مشاور فرمانده سپاه علی‌ بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ملت ایران امروز الگوی تمام مستضعفان جهان هستند عنوان داشت: امروز رزمندگان ایرانی راه و روش دفاع از کشور را به مردم مظلوم می‌آموزند.

وی پیروزی سوریه بر شورشیان را کمک‌های فکری ایران دانست و گفت: بسیج نیروها موجب پیروزی سوریه بر تروریست‌ها شده است.

علیزاده گفت: امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی دور خود دیوار می‌کشد و می‌داند که اگر کم‌ترین تهاجمی به لبنان و حزب‌الله صورت دهد اثری از این کشور بر جا نخواهند ماند و خواب حمله به ایران را نیز باید به گور ببرد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول