اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

سوء مدیریت به گرانی‌ها دامن می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با سوء مدیریت به گرانی‌ها در کشور دامن می‌زنند.

سوء مدیریت به گرانی‌ها دامن می‌زند

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته نمایندگان مجلس در راستای بررسی مشکلات اقتصادی در کشور جلسات علنی و غیر علنی داشته‌اند، افزود: در یکی از این جلسات وزیر اقتصاد حضور پیدا کرد که در جلسه دوم نیز وزیر نفت، وزیر اقتصاد و معاون راهبردی رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی حضور داشتند که در این راستا با بحث‌های صورت گرفته مشخص شد ریشه این مشکلات اقتصادی به عوامل مختلف بستگی دارد.

وی با بیان اینکه آرامش نسبی به بازار برگشته است، گفت: تحریم و تهدیدهایی که در حال حاضر از سوی کشورهای غربی ما را مورد هجوم قرار داده بر گرانی و عدم ثبات قیمت طلا و ارز، نفت و دیگر کالاها در کشور تأثیر گذاشته و هر روز شاهد نوسان قیمت‌ها هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: وجود مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها به برخی عوامل داخلی نیز برمی‌گردد که برخی افراد با سوء مدیریت به این گرانی‌ها در کشور دامن می‌زنند.

وی گفت: افرادی نیز با سوء استفاده از قدرت و پول، باعث ایجاد مشکلات برای افراد کم‌درآمد می‌شوند که باید با آنها برخورد شود.

چهاردولی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از کالاها واردات داریم، گفت: چند میلیارد ریال صرف خرید گندم می‌شود و این در حالی است که گندم کشاورزان خود را با قیمت پایین خریداری می‌کنیم و این محصول را از سایر کشورها وارد می‌کنیم که این مشکل به سوء مدیریت برخی مسئولان کشور برمی‌گردد.

وی افزود: باید زمینه‌ برخورد با سوء مدیریت ایجاد‌کنندگان مشکل فراهم شود تا از این منظر شاهد بروز مشکلات بعدی در کشور نباشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی لازم است، مدیران اقتصادی با برنامه‌ریزی درست از تولیدات بخش داخل حمایت کرده و با ارزش دادن به کالاهای ایرانی از ورود کالاهای خارجی به کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول